تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3724179
شناسه : 3724179
تاریخ :
۲۶۰ خانه هلال شهری و روستایی در استان زنجان فعال است اقتصاد ایران: زنجان-مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: ۲۶۰ خانه هلال شهری و روستایی در استان فعال است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، حکمت‌الله هاشمی با بیان اینکه زنجان یکی از استان‌های برتر در حوزه خانه‌های هلال معرفی شد، گفت: زنجان بر اساس عملکرد و اقدامات خود جزو استان‌های برتر در پیشبرد امور خانه‌های هلال معرفی و انتخاب شد.

وی با بیان اینکه در نخستین جلسه شورای سیاست گذاری خانه‌های هلال کشور زنجان یکی از استان‌های برتر در حوزه خانه‌های هلال معرفی شد، افزود: هدف از این شورای سیاست گذاری ایجاد فرصت هم اندیشی بین مدیران صف و ستاد در خصوص اتخاذ تصمیماتی با قابلیت در سطح استان‌ها در راستای تحقق توسعه کمی و کیفی خانه‌های هلال بود.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: در حال حاضر استان زنجان ۲۶۰ خانه هلال فعال شهری و روستایی در دستگاه‌های اجرایی، نهادها، واحدهای تولیدی و صنعتی، کارخانه‌ها، اصناف، محلات، مساجد، حوزه‌های علمیه و مؤسسات غیردولتی، خیریه‌ها و گروه‌های جهادی دارد.

هاشمی خاطرنشان کرد: تعداد خانه‌های هلال، کیفی سازی برنامه‌های اجرایی، برنامه‌های اجرایی، میزان موفقیت آمیز بودن برنامه‌ها، برقراری رابطه با NGO های مرتبط از جمله شاخص‌های انتخاب به عنوان برترین استان‌هاست.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: این خانه‌ها بیش از هفت هزار عضو داوطلب دارد که از آموزش‌های هلال احمر برخوردار و تیم‌های امدادی نیز تشکیل می‌شود تا در حوادث و سوانح بتوانند به آسیب دیدگان خدمات مورد نیاز را ارائه دهند.