تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اقتصاد سلامت
لینک : econews.ir/5x3724156
شناسه : 3724156
تاریخ :
باد و باران در نقاط مختلف کشور/ افزایش دمای امروز تهران تا ۴۰ درجه اقتصاد ایران: رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در برخی نقاط کشور و وقوع رگبار و رعدوبرق در برخی استان‌ها خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا،صادق ضیاییان افزود: طی پنج روز آینده در برخی نقاط استان‌های آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل، برخی نقاط استان‌های ساحلی خزر، ارتفاعات مرکزی البرز، جنوب کرمان، شمال و شرق هرمزگان و روزهای دوشنبه و سه شنبه (۱ و ۲ مرداد)علاوه بر این مناطق در برخی نقاط خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی در ساعات بعد از ظهر و شب رگبار و رعدوبرق، وزش باد شدید موقت، در برخی نقاط گردوخاک و در نقاط مستعد تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: طی این مدت در نیمه شرقی کشور، بخش‌هایی از استان‌های مرکزی، قم، سمنان، اصفهان، جنوب تهران، خوزستان و ایلام در برخی ساعات وزش باد شدید، گردوخاک و کاهش کیفیت هوا دور از انتظار نیست.

ضیاییان اضافه کرد: روزهای دوشبه و سه شنبه خلیج فارس و دریای خزر مواج خواهند شد.

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی کشور درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (۳۱ تیر) صاف، از بعد از ظهر افزایش باد، در شب وزش باد شدید و احتمال گرد و خاک با حداقل و حداکثر دمای ۲۸ و ۴۰ درجه سانتیگراد و پس فردا (اول مرداد) صاف، گاهی وزش باد، در بعد از ظهر وزش باد شدید با کمترین و بیشترین دمای ۲۷ و ۳۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان اظهارکرد: طی فردا و پس فردا شهرکرد با کمینه دمای ۱۰ درجه سانتیگراد و اهواز با بیشینه دمای ۴۹ و ۴۸ درجه سانتیگراد خنک‌ترین و گرمترین مرکز استان‌ها پیش‌بینی می‌شود.