تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3724124
شناسه : 3724124
تاریخ :
تمهیدات لازم برای تامین برق ایام اربعین در مرز مهران اقتصاد ایران: ایلام-مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام از تمهیدات لازم برای تامین برق ایام اربعین در مرز مهران خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، ولی ناصری اظهار کرد: کنگره بزرگ اربعین سعادتی بی مثال برای ما ایلامیان است که با این امید که خدمت در راه رفاه و آسایش زوار در نظر ارباب بی کفن مقبول افتد بیش از هر زمان دیگر سعی و تلاش کنیم.

ناصری ادامه داد: سال گذشته در حوزه خدمات زیر ساختی انرژی در ایام اربعین با تلاش همکاران توانستیم به اندازه ۱,۸۳۰ میلیارد ریال پروژه تقدیم این طریقت مقدس کنیم که این عدد معادل چندین برابر هزینه کرد تمامی سالیان خدمت در استان برای کنگره بزرگ اربعین است.

وی اضافه کرد: پایداری انرژی در ایام پیک و با توجه به افزایش ۲۰ درصدی مصرف انرژی در شهر مهران برای برگزاری حماسه اربعین افتخار بزرگ این ایام صنعت برق است ولی با توجه به تمهیداتی که در طول سال اندیشیده شده است امیدواریم با همراهی مردم و کاهش مصارف غیر ضرور بتوانیم شرط میزبانی را به جا آوریم.

ناصری خاطر نشان کرد: افزایش بار شبکه در ایام اربعین نیازمند پایش دقیق و همراهی حوزه فوق توزیع دارد در این خصوص نیز تعامل خوبی با همکارانمان در امور انتقال و برق منطقه‌ای غرب ایجاد شده و همه در تلاشیم تا این حماسه بزرگ مانند هر سال بدون محدودیت در تامین برق برگزار شود.

لازم به ذکر است آمادگی اکیپ‌های عملیاتی برای نصب انشعابات مواکب، خرید تجهیزات لازم و فنی، پایش لحظه‌ای فیدرها و پست‌های توزیع و نیز بررسی فیدرهای جایگزین برای شرایط بحرانی از اهم موارد مورد بحث و بازدید میدانی در این جلسه بود.