تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3724089
شناسه : 3724089
تاریخ :
شناسایی عوامل تخریب کننده تاسیسات برق رسانی در یکی از محلات کاشان اقتصاد ایران: کاشان - مدیر روابط عمومی اداره برق کاشان گفت: عواملی که تاسیسات برق رسانی در یکی از محلات کاشان را تخریب کرده بودند، شناسایی شدند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

سجاد ایجادی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اقدام چند روز پیش خودسرانه و مجرمانه در یکی از محلات کاشان مبنی بر برش تیرهای چراغ برق اظهار داشت: در این اقدام خلاف قانون، فرد یا افرادی ناشناس با تخریب به تأسیسات برق رسانی در محله حیدری فین کاشان باعث مشکل برای شهروندان و ضرر و زیان به بیت‌المال شدند.

وی با اشاره به انعکاس این اتفاق در شبکه‌های اجتماعی و همچنین فضای خبری و رسانه‌ای ابراز داشت: با توجه به حساسیت موضوع مراتب به فوریت در دستور کار قرار گرفت.

مدیر روابط عمومی اداره برق کاشان با اشاره به پیگیری‌های انجام شده از طریق مراجع ذی صلاح تصریح کرد: در نهایت عوامل این اقدام غیرقانونی شناسایی و با مسببین برخورد قانونی شد.

وی با اشاره به ایمن سازی و اصلاح تأسیسات برق رسانی مذکور توسط مأموران اداره برق کاشان گفت: افراد شناسایی شده ضمن ابراز ندامت و پشیمانی متعهد به جبران ضرر و زیان وارده به بیت المال شدند.

ایجادی در بخش دیگری از سخنان خود همچنین از آماده باش نیروهای اداره برق کاشان در ایام عزاداری سید و سالار شهیدان سخن گفت و افزود: ۱۰ اکیپ عملیاتی در این ایام در راستای حفظ و پایداری شبکه توزیع برق در شهرستان کاشان آماده خدمت به هیئات و عزاداران حسینی بودند.

وی خاطرنشان کرد: استقرار دیزل ژنراتور شرکت توزیع برق استان در محل بازار کاشان به عنوان محل اجتماع عزاداران حسینی و همچنین نیروهای اداره راوند و بخش برزک و قمصر در کنار عزاداران از قبیل اقدامات انجام شده بود.