تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : صفحات
لینک : econews.ir/5x3723984
شناسه : 3723984
تاریخ :
تاکید مجدد مردم یمن بر ادامه حمایت از غزه و مقاومت اقتصاد ایران: مردم یمن در پایان تظاهرات میلیونی امروز جمعه خود تصریح کردند که همچنان از غزه و مقاومت شجاع آن و نیز عملیات نیروهای مسلح یمن علیه اشغالگران قدس حمایت می‌کنند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین  الملل خبرگزاری تسنیم، در بیانیه پایانی تظاهرات میلیونی مردم یمن، بار دیگر بر ادامه حمایت قاطع از مردم و مقاومت شجاع غزه و نیز عملیات نیروهای مسلح یمن علیه رژیم صهیونیستی تاکید شد.

در این بیانیه آمده است دستاورد تاریخی درهم کوبیدن پایتخت اسرائیل موسوم به تل آویو را به نیروهای مسلح و مردم یمن و رهبر انصارالله تبریک می گوییم.

مردم یمن در این بیانیه از ادامه ایستادگی و مقاومت رزمندگان فلسطینی در غزه و همچنین ثبات قدم و مقاومت مردم فلسطین و هوشیاری و آگاهی آن که سبب شکست طرحهای تحریک آمیز دشمنان علیه مقاومت شد، تمجید کردند.

در این بیانیه آمده است ما به مردم و رزمندگان فلسطینی تاکید می کنیم که از هیچ تلاشی برای یاری آنها دریغ نخواهیم کرد و هرگز از موضع خود در چنگ زدن به مسئله فلسطین و مردم و مقدسات آن دست برنخواهیم داشت.

این بیانیه آورده است که مردم یمن، خداوند را به خاطر دستاوردها و پیروزی های محقق شده به دست نیروهای مسلح در نبرد پیروزی وعده داده شده و جهاد مسلح شکر می کنند.

در این بیانیه با اشاره به درهم شکسته شدن نماد قدرت آمریکا یعنی ناو هواپیمابر آیزنهاور آورده است که مردم یمن از ادامه عملیات جبهه های پشتیبانی در لبنان و عراق تمجید می کنند، این جبهه ها، کارامدی و تاثیرگذاری خود را ثابت کرده و معادله جدیدی را تحمیل کرده و تلاش دشمن برای تنها گذاشتن مردم فلسطین را ناکام گذاشته است.


انتهای پیام/