تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3723961
شناسه : 3723961
تاریخ :
تربیت قاریان ممتاز یکی از راهکارهای جذب نسل نو به جلسات قرآنی است اقتصاد ایران: زنجان-حجت الاسلام یوسفی با بیان اینکه یکی از راه‌های جذب نسل نو به جلسات قرآنی، تربیت قاریان ممتاز است، گفت: الگو سازی و مسابقات پرشور قرآنی می‌تواند نوجوانان را علاقمند به مجالس قرآنی کند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام علی یوسفی در نشست هیأت اندیشه ورز بانوان قرآنی زنجان ضمن تسلیت ایام عزاداری حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و یاران ایشان تاکید کرد: مباحث قرآنی بالاخص در حوزه بانوان از اهمیت بسزایی برخوردار است.

وی با یادآوری اینکه یکی از ظرفیت‌هایی که توانایی بالایی در جذب نسل نو دارد مباحث قرآنی است، تصریح کرد: در بحث قرآن هنوز نتوانسته ایم ظرفیت نسل نو را فعال کنیم. رویکرد در جلسات اندیشه ورز باید عملیات محور باشد و صرفاً اندیشه ورزی نباشد و این اندیشه ورزی در راستای عمل بوده و ختم به عملیات شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان افزود: اندیشه ورزی اگر به انجام عملیات ختم نشود آسیب زا خواهد بود بنابراین جلسات اندیشه ورز باید عملیاتی شود، چون ارائه کننده نظر بهتر می‌تواند آن طرح را در مرحله عملیات اجرا کند.

یوسفی با تاکید براینکه جذب نسل نو در مباحث قرآنی از اولویت‌های هیئت اندیشه ورز باشد، ادامه داد: جذب قشری که خیلی مذهبی نیستند نیز از اولویت‌های بعدی است.

وی با اشاره به اینکه یکی از راه‌های جذب نسل نو در جلسات، تربیت قاریان ممتاز است، افزود: حضور در مسابقات خاص برای نوجوانان جذابیت خاصی دارد و کلاس‌های تخصصی می‌تواند نوجوانان را به این آموزش‌های تخصصی علاقمند کند. الگو سازی و مسابقات پرشور قرآنی می‌تواند نوجوانان را علاقمند به مجالس قرآنی کند.

در این جلسه از اعضای هیئت اندیشه ورز بانوان قرآنی که در طول این چند سال همراهی کرده بودند با اهدای جوایزی تقدیر شد.