تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3723921
شناسه : 3723921
تاریخ :
دوگانگی پس از انتخابات آسیب است/ لزوم وحدت همه جانبه اقتصاد ایران: دهدشت_ امام جمعه دهدشت گفت: دوگانگی پس از انتخابات آسیب است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام علی وحدانی فر در خطبه‌های نماز جمعه این هفته دهدشت به دوگانگی‌های پس از انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: ایجاد دوگانگی‌های قدرت و شکست، برد و باخت، اسلامی نیست.

وی تصریح کرد: ما برای ارسال پیام انقلاب به دنیا کارهای موفقی انجام داده‌ایم و باید تلاش کنیم این رویه سیاسی به یک روند مستحکم و دائمی تبدیل شود.

وحدانی فر با قدردانی از سرپرست ریاست جمهوری که بدون دخالت در فرآیند انتخابات کارها را به خوبی انجام داد، تأکید کرد: جمهوری اسلامی به برکت انقلاب، فرزندانی تربیت کرده که در سخت‌ترین شرایط آمادگی مدیریت کشور را دارند.

وی به مناسبت سالروز تأسیس شورای نگهبان، یادآور شد: این نهاد حافظ اسلامیت و جمهوریت نظام اسلامی است و در عرصه‌های مختلف کشور نقش بسزایی دارد.

خطیب جمعه دهدشت بیان کرد: شورای نگهبان در مواقع تهدید اسلام و انقلاب، با ایستادگی عادلانه و نظارتی دقیق نقش ایفا می‌کند و علت هجمه‌ها به شورای نگهبان این است که منافع برخی افراد تأمین نمی‌شود و کسانی که صلاحیت لازم برای برخی مسئولیت‌ها را ندارند، کنار گذاشته می‌شوند.

وی از زحمات دفتر نظارت کهگیلویه در برگزاری انتخابات قدردانی کرد.

وحدانی فر کارهای انجام‌شده در دهه اول محرم را ارزشمند خواند و گفت: امسال موکب‌های زیادی توسط نوجوانان و خانواده‌ها گسترش پیدا کرد که بسیار ارزشمند است.

وی از متولیان هیأت مذهبی خواست به جوانان و نوجوانان اهمیت و اجازه مداحی به آنها دهند و طلبه‌های جوان با سخنرانی برای آینده آماده شوند.

وحدانی فر همچنین به حضور پرشور نوجوانان در دهه اول محرم اشاره و تأکید کرد: این راه باید ادامه یابد.

امام جمعه کهگیلویه هشدار داد: نوجوانانی که در فضای مجازی گرفتار شده‌اند باید به عرصه تربیتی امام حسین علیه‌السلام بیایند و مراقب باشند که به‌خاطر رفتار نادرست، هیچ نوجوانی از دین و مذهب و امام حسین (ع) جدا نشود.

حجت الاسلام وحدانی فر همچنین خبر از میزبانی کهگیلویه به عنوان اولین میزبان زوار اباعبدالله الحسین (ع) داد و از همه خواست که کمک کنند تا خدمتگزاران خوبی برای زوار دلسوخته اباعبدالله باشند.