تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3723900
شناسه : 3723900
تاریخ :
راهپیمایی محکومیت رژیم صهیونیستی در مشهد برگزار شد اقتصاد ایران: مشهد- زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی، در پایان نماز جمعه این هفته مشهد، با شرکت در راهپیمایی، جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم و از مردم مظلوم غزه حمایت کردند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی، در پایان نماز جمعه این هفته مشهد، با شرکت در راهپیمایی، جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم و از مردم مظلوم غزه حمایت کردند.

این راهپیمایی پس از پایان نماز جمعه با حضور اقشار مختلف از مسیر باب الجواد (ع) حرم مطهر رضوی به سمت چهارراه شهدا برگزار شد و راهپیمایان با در دست داشتن پرچم فلسطین و سر دادن شعار از این ملت مظلوم حمایت کردند.

از جمله شعارهایی است که راهپیمایان در طول مسیر سر دادند می‌توان به «اسرائیل اسرائیل مرگت فرارسیده، بیا بیا ای پسر فاطمه به جور اشقیا بده خاتمه و ناله مظلوم بلند است خدا، بقیه الله کجایی بیا» اشاره کرد.

همچنین راهپیمایان با شعارهایی از جمله «لعنت الله علی اسرائیل، ابالفضل علمدار خامنه ای نگهدار و ای رهبر آزاده حکم جهادم بده» حمایت خود از مردم مظلوم غزه و انزجارشان از رژیم غاصب صهیونیستی را نشان دادند.