تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3723857
شناسه : 3723857
تاریخ :
پیشرفت توام با عدالت اولویت برنامه هفتم توسعه و دولت باشد اقتصاد ایران: بندرعباس - امام جمعه میناب گفت: اولویت اصلی برنامه هفتم توسعه و دولت چهاردهم باید پیشرفت اقتصادی توأم با عدالت و تحقق رشد اقتصادی هشت درصدی باشد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محسن ابراهیمی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهرستان میناب اظهار کرد: در آغاز به کار دولت چهاردهم مهمترین وظیفه دولت جدید همان طوری که رئیس جمهور منتخب در برنامه‌های انتخاباتی اعلام کرده بود باید برنامه پنج ساله هفتم توسعه کشور و سیاست‌های کلی مقام معظم رهبری باشد.

وی با اشاره به سرفصل‌های برنامه هفتم توسعه افزود: تحقق پیشرفت توأم با عدالت و نرخ رشد اقتصادی متوسط ۸ درصدی با تاکید بر افزایش بهره‌وری از جمله انتظارات جدی است که از دولت چهاردهم وجود دارد.

امام جمعه میناب بیان کرد: ایجاد ثبات در قیمت‌ها و نرخ ارز، تک رقمی کردن تورم طی ۵ سال و جهت دهی به نقدینگی و اعتبارات بانکی به سمت فعالیت‌های مولد و جذابیت زدایی از فعالیت‌های غیر مولد از دیگر انتظاراتی که مردم و نخبگان از رئیس جمهور منتخب دارند.

آیت الله ابراهیمی تاکید کرد: امیدواریم رئیس جمهور و رؤسای سایر قوا برای خدمت به مردم اجماع داشته باشند و برای تحقق وحدت، همکاری و نیک اندیشی شرایط اداره کشور را بر اساس نظرات کارشناسی فراهم کنند.

وی در بخش دیگری از سخنانش از عموم مردم هرمزگان جهت حضور پر رنگ در برنامه‌های عزاداری دهه اول محرم قدردانی کرده و گفت: بیش از ۱۰۰ هزار پرس غذای نذری طی دهه اول محرم با همکاری همه مردم بین نیازمندان در شهرستان میناب توزیع شد.