تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3723841
شناسه : 3723841
تاریخ :
برخی مناطق و روستاهای خوزستان با کمبود آب مواجه هستند اقتصاد ایران: اهواز - امام جمعه اهواز گفت: با وجود اقدامات خوبی که از سوی دولت سیزدهم برای آبرسانی در استان انجام شد اما همچنان برخی روستاها و مناطقی از خوزستان وجود دارند که با کمبود آب روبرو هستند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محمد نبی موسوی‌فرد در خطبه‌های نماز جمعه اهواز در محل مصلای مهدیه امام خمینی (ره) این شهرستان بیان کرد: ۶ نفر از تکنسین‌های نیروگاه رامین (واقع در شهرستان باوی خوزستان) با ایثار و فداکاری از قطعی برق شبکه استانی و کشوری به دلیل نقص فنی که پیش آمده بود جلوگیری کردند.

وی در ادامه با تاکید بر امید آفرینی در جامعه گفت: یکی از اساسی‌ترین نیازهای جامعه امید بخشی است چرا که اگر جامعه‌ای دچار ناامیدی شود پیشرفت نخواهد کرد.

حجت‌الاسلام موسوی‌فرد ادامه داد: اتحاد و همدلی در افزایش امید در جامعه بسیار اثرگذار است.

امام جمعه اهواز در ادامه سخنان خود با تاکید بر همدلی اقشار مختلف مردم با هر گرایش و سلیقه افزود: نخستین مأموریت هر دولتی خدمت به مردم است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان بیان کرد: عدم تبعیض در خدمات‌رسانی به مردم و شریک کردن مردم در اداره کشور از دیگر اقداماتی است که هر دولتی باید مدنظر قرار گیرد.

وی همچنین با ابراز گله‌مندی از قطعی و یا افت فشار آب در برخی مناطق استان تصریح کرد: متأسفانه با وجود اقدامات خوبی که از سوی دولت سیزدهم برای آبرسانی در استان انجام شد اما همچنان برخی روستاها و مناطقی از خوزستان وجود دارند که با کمبود آب روبرو هستند.