تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3723799
شناسه : 3723799
تاریخ :
ارتقای توکهور و هشتبندی به شهرستان پیگیری شود اقتصاد ایران: بندرعباس- امام جمعه موقت بخش توکهور و هشتبندی گفت: از نماینده مردم شرق هرمزگان درخواست می شود که مطالبه جدی مردم این منطقه برای شهرستان شدن را به جد پیگیری کند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام بهرام سلیمانی مقام در خطبه‌های نماز جمعه این هفته توکهور و هشتبندی اظهار کرد: بخش توکهور و شهر هشتبندی یکی از بخش‌های بزرگ در میناب و استان هرمزگان است که قابلیت شهرستان شدن را دارد.

وی افزود: مسئله شهرستان شدن بخش توکهور و شهر هشتبندی یکی از مطالبات جدی از مسؤولان و نماینده سابق بوده که اکنون این مطالبه را از نماینده فعلی داریم.

امام جمعه موقت بخش توکهور و هشتبندی با اشاره به وضعیت راه‌های نامناسب در این منطقه گفت: ضرورت دارد پروژه‌های راهسازی در این منطقه هر چه سریع‌تر ساماندهی شود.

سلیمانی مقام عنوان کرد: بخش توکهور و هشتبندی در حوزه بهداشت و درمان مشکل جدی دارد و سال‌های گذشته کلنگی برای ساخت بیمارستان به زمین زدند اما کلنگ آن را بردند و بیمارستانی هم ساخته نشد.

امام جمعه موقت بخش توکهور و هشتبندی، کمبود آب شرب را یکی از مطالبات مردم دانست و گفت: آب شرب باید مورد توجه مسؤولان قرار گیرد تا مردم با مشکل مواجه نشوند و در این تابستان گرم درگیر بی آبی نباشند.

وی افزود: کشاورزان این منطقه امنیت شغلی ندارند و نمی‌دانند که سرانجام محصول آنها چه می‌شود چرا که سود آن‌ها را دلالان می‌برند و آنچه که برای کشاورز می‌ماند بدهی‌های سنگین است.

سلیمانی مقام تصریح کرد: لازم است برای کشاورزان این منطقه راهکارهایی برای برون رفت از مشکلات اندیشیده شود و مجلس نیز با ارائه طرحی از کشاورزان این منطقه حمایت کند.