تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3723767
شناسه : 3723767
تاریخ :
حسین و شمرهای زمانه را بشناسیم/ عبرت گیری از واقعه کربلا اقتصاد ایران: ساری- نماینده ولی فقیه در مازندران با محکوم کردن جنایات رژیم غاصب اسرائیل در غزه گفت: وظیفه ما این است امروز شمرها و حسین های زمانه را بشناسیم.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمد باقر محمدی لائینی در خطبه‌های نماز جمعه ساری با تاکید بر رعایت تقوا، نتیجه تقوا را دل نبستن به دنیا دانست و سالروز شهادت امام سجاد سلام الله علیه را تسلیت گفت.

وی با تقدیر از مردم استان در اقامه شعائر حسینی و عزاداری دهه اول محرم با اشاره به دومین سفر استانی دولت به مازندران گفت: از آقای مخبر معاون اول شهید رئیسی انتظار داریم که مصوباتی را که شهید جمهور در دومین سفر استانی به مازندران داشتند و برای آن تأمین اعتبار هم شد، اعتبارات و مصوبات را برای اجرا ابلاغ کند.

وی تأخیر در اجرای مصوبات را درست ندانست و گفت: ادارات ما تا آخرین لحظاتی که یک مدیر هست کارشان را باید درست انجام دهند و معنا ندارد به بهانه تغییر دولت کارها زمین بماند و رها شود و هرکسی باید وظیفه خود را تا آخرین لحظه انجام دهد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه دو هفته گرم درویش داریم بر لزوم صرفه جویی در مصرف آب و برق تاکید کرد و گفت: همان‌طوری که تاکنون علی رغم رشد مصرف خاموشی نداشتیم، امیدواریم در ادامه نیز مشکلی نداشته باشیم.

آیت الله لائینی با تبریک سالروز تشکیل شورای نگهبان گفت: نظارت بر اجرای قانون اساسی, تفسیر قانون اساسی, نظارت بر انتخابات‌، تصویب مصوبات مجلس و انطباق آن با شرع و قانون اساسی از جمله خدمات این نهاد است.

امام جمعه ساری گفت: طی ماه‌های اخیر پنج انتخابات در کشور و استان برگزار شد و نظارت بر اجرا و تأمین امنیت آن واقعاً سخت بود.

آیت الله لایینی با محکوم کردن جنایات رژیم غاصب اسرائیل در غزه گفت: امروز با شمره‌ای جدیدی مواجه هستیم که مثل همان شمر و عبیدالله زمان همان قساوت و جنایت را دارند و ما با مظاهری از مظلومیت‌ها، آدم کشی‌ها و کودک‌کشی ها روبرو هستیم و وظیفه ما این نیست که فقط در قالب زمان بمانیم بلکه باید حسین‌های امروز، شمره‌ای امروز وعبیدالله‌های امروز را بشناسیم و از کربلای دیروز برای امروز درس و عبرت بگیریم.