تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سیاسی
لینک : econews.ir/5x3723763
شناسه : 3723763
تاریخ :
خوزستان باید یک استاندار بومی در تراز وزیر داشته باشد اقتصاد ایران: اهواز - نماینده مردم اهواز، کارون، باوی و حمیدیه گفت: اصرار ما براین است که خوزستان یک استاندار بومی، فرا قومی، فراجناحی و در تراز وزیر داشته باشد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

سید محسن موسوی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در خصوص اینکه استاندار خوزستان در دولت جدید باید دارای چه ویژگی‌هایی باشد، اظهار کرد: جناحی و قومی عمل کردن خوزستان را بسیار عقب می‌اندازد لذا ما در خوزستان استانداری می‌خواهیم که فراجناحی، فراقومی و مرد میدان عمل باشد نه اینکه پشت میز نشین باشد و منتظر گزارش‌ها بماند.

وی افزود: استانداری که قدرت همگرایی در استان را داشته باشد و برای تمام مسؤولان خوزستان پدری کند تا بتواند در این استان اجماع ایجاد کند.

موسوی زاده ادامه داد: استانداری برای خوزستان نیاز است تا بررسی کند که چرا با وجود این همه اعتبار اما همچنان پروژه فاضلاب روی زمین است، مسیرهای منتهی به مرزهای شلمچه و چذابه چرا همچنان روشنایی و یا آسفالتشان ناقص است و یا حتی چرا با وجود این همه اعتبارات، پروژه‌های دیگر فعال نمی‌شود؟

وی با بیان اینکه اصرار ما بر این است که خوزستان یک استاندار بومی و در تراز وزیر داشته باشد، تصریح کرد: می گویم در تراز وزیر باشد تا قدرت اجرای عملیاتی را داشته باشد، بومی باشد برای اینکه تمام مسائل و مشکلات استان را بداند و اگر می گویم غیربومی نباشد به این معنا نیست که استاندار غیربومی نمی‌تواند کار انجام دهد اما تا بخواهد تمام زوایای خوزستان، مسائل و مشکلات استان را بشناسد نیمی از عمر مدیریتش تمام شده است.

نماینده مردم اهواز، کارون، باوی و حمیدیه عنوان کرد: برای خوزستان استانداری می‌خواهیم که به فرهنگ، مسائل و مشکلات مردم، کمبودها و کاستی‌ها، ظرفیت‌ها و نقاط ضعف استان آشنا باشد تا بتواند همگرایی ایجاد کرده و کارها را پیش ببرد.