تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : راهنمای خرید
لینک : econews.ir/5x3723753
شناسه : 3723753
تاریخ :
ظاهرا تست‌های جاده‌ای اولین خودرو برقی فراری شروع شده است اقتصاد ایران: اولین تست‌های جاده‌ای خودرو برقی فراری آغاز شده است و احتمالاً در سال آینده رونمایی خواهد شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

فراری که به ساخت خودروهایی با موتورهای نمادین V8 و V12 مشهور است، ظاهراً تست‌های جاده‌ای اولین خودرو برقی خود را انجام می‌دهد.

به‌گزارش اتوکار، خودرو تست فراری شکل‌وشمایلی شبیه‌به کراس‌اور دارد؛ اما نمی‌توان فعلاً در مورد طراحی نهایی خودرو قضاوت کرد. بندتو وینا، مدیرعامل فراری، تایید کرده است که خودرو برقی این شرکت اواخر سال آینده‌ی میلادی رونمایی و تحویل آن به مشتریان از سال ۲۰۲۶ آغاز خواهد شد.

مدل آزمایشی خودرو برقی فراری از نمای جانبی با پوشش استتاری
Derek Photography

مدیرعامل فراری در مورد مشخصات فنی خودرو اطلاعاتی ارائه نکرده است؛ اما وعده داده که خودرو برقی فراری تجربه‌ی رانندگی هیجان‌انگیزی را ارائه خواهد کرد و هم مشتریان سنتی و هم نسل جوان را راضی نگه می‌دارد.

فراری، خودرو برقی خود را هزاران کیلومتر در جاده‌های مختلف تست می‌کند. به‌گفته‌ی وینا، رانندگان تست خودرو که با معیارهای فراری آشنا هستند، بازخوردهای ارزشمندی ارائه کرده‌اند.

مقالات مرتبط
  • خودروهای برقی فراری در جاده‌ها غرش خواهند کرد
  • فراری ۶۰ درصد از خودروهای خود را تا سال ۲۰۲۶ الکتریکی می‌کند

وینا شایعات مربوط‌به قیمت نیم‌میلیون دلاری خودرو برقی فراری را رد کرد و اظهار داشت که قیمت خودرو هنگام عرضه‌ مشخص خواهد شد. خودرو برقی فراری از خط تولید کارخانه‌ی جدید در مارانلو خارج می‌شود، که قرار است به مرکزی برای تولید باتری‌های ولتاژ بالا و موتورهای الکتریکی برای مدل‌های آینده تبدیل شود.

فراری به ادامه‌ی تولید خودروهای درون‌سوز و هیبریدی ادامه می‌دهد. به‌گفته‌ی وینا اهداف تولید براساس تقاضای مشتریان تغییر می‌کند.