تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3723750
شناسه : 3723750
تاریخ :
حل مشکلات مردم باید فصل الخطاب فعالیت‌های دولت باشد اقتصاد ایران: بیله سوار - امام جمعه موقت شهرستان بیله سوار گفت: افتخار هر دولتی خدمت به مردم است و حل مشکلات مردمی باید سرلوحه کار هر دولتی باشد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمود فاضلی نیا در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر بیله سوار اظهار کرد: با حضور اکثریت مردم شاهد انتخاباتی پرشور و امن و سالم و با مشارکت گسترده مردمی بودیم که جای قدردانی دارد.

وی خاطرنشان کرد: مردم بزرگترین قدرت نظام اسلامی است و باید فضای رقابتی انتخابات بعد از انتخابات تبدیل به فضای رفاقتی و اتحاد شود تا به حل مشکلات مردم به دور از تفکر جناحی باشد.

امام جمعه موقت بیله سوار تصریح کرد: به مناسبت اغاز کار دولت چهاردهم اشاره به این مطلب داشته باشیم که افتخار هر دولتی خدمت به مردم است و حل مشکلات مردمی باید سرلوحه کار هر دولتی باشد.

فاضلی نیا با بیان اینکه استفاده از ظرفیت‌ها و توفیقات دولت‌های قبل و تعامل با همسایگان سرلوحه دولت چهاردهم باشد، گفت: رئیس جمهور منتخب و اعضای کابینه باید بتواند میراث دار شهید جمهور در کشور باشد.

وی افزود: دولت‌ها باید به برنامه‌های ابلاغی از سوی رهبر معظم انقلاب اهتمام جدی داشته باشند و با اجرای برنامه‌های ابلاغی از سوی معظم له ظرفیت پیشرفت و آبادانی را فراهم آورند.

امام جمعه بیله سوار گفت: در ماه محرم ابی عبدالله که ماه مظلومیت و تقابل جبهه حق علیه باطل هست در دنیای امروز شاهد ظلم و جنایت یزیدیان اسرائیلی هستیم که مانند قاتلان واقعه عاشورا به کودک کشی و ظلم و جنایت می‌پردازند و باید دنیا بداند که ظلم پایدار نیست و آه و خون مردم غزه روزی نابودی اسرائیل جنایتکار را به ارمغان خواهد آورد.