تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3723748
شناسه : 3723748
تاریخ :
غزه عزیز اولویت اصلی جهان اسلام است اقتصاد ایران: بجنورد_ امام جمعه بجنورد با اشاره به لزوم توجه جهان اسلام به مسئله غزه خاطر نشان کرد: دشمن در تلاش برای فراموشی حق است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام رضا نوری در خطبه‌های نماز جمعه بجنورد که در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار کرد: پس از ارتحال پیامبر اکرم (ص) بنی‌امیه با توجه به کینه نسبت به اسلام درصدد مقابله با اسلام برآمدند، که تحریف یکی از ابزارهای اصلی آن‌ها بود.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: سوق دادن مردم به امور دنیوی و از بین مردن معنویت در جامعه یکی دیگر از هدف‌گذاری‌های بنی‌امیه در مسیر باطل مبارزه با اسلام بود.

وی در ادامه افزود: بخش عمده خطبه‌های امام حسین (ع) رهانیدن مردم از تعلق خاطر فزاینده به مال و اموال دنیا بود.

امام جمعه بجنورد با اشاره به لزوم درس گرفتن از کربلا بیان کرد: مسئولین باید مراقب فریب دنیا باشند که دست‌اندازی به بیت‌المال یکی از گناهان و خطرات بزرگ آن است.

حجت‌الاسلام نوری با اشاره به لزوم توجه جهان اسلام به مسئله غزه خاطر نشان کرد: دشمن در تلاش برای فراموشی حق است.

وی با اشاره به شهادت ۵۰ هزار نفر در غزه تصریح کرد: آتش زدن خیمه‌های مسلمانان تکرار حادثه کربلا است.

امام جمعه بجنورد با اشاره به حمایت آمریکا و اروپا گفت: در برابر چشم مدعیان حقوق بشر فاجعه بزرگ انسانی در فلسطین اشغالی در حال رقم خوردن است.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: جمهوری اسلامی امانت‌دار خوبی برای رأی مردم است.

امام جمعه بجنورد گفت: در سال ۸۸ عده‌ای نظام اسلامی را به تقلب متهم کردند و بسیاری از همین افراد در انتخابات اخیر پای صندوق‌های رأی آمدند که این بیان‌گر امانت‌داری انقلاب اسلامی به رأی مردم است.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: هر دو طرف صحنه انتخابات پیروز این میدان بزرگ هستند و انتخابات در جمهوری اسلامی مسابقه برای خدمت است و جنگ قدرت نیست.

حجت‌الاسلام نوری با اشاره به ویژگی‌های مثبت سید شهیدان خدمت بیان کرد: شهید رئیسی شخصاً در میدان حاضر می‌شد و کار را مشروط به کارشناسان نمی‌کرد.