تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3723734
شناسه : 3723734
تاریخ :
لزوم رسیدگی به امور معلولان و محرومان جامعه اقتصاد ایران: سنندج_ نماینده شهرستان‌های مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی بر لزوم رسیدگی به امورمعلولان، آسیب‌دیدگان اجتماعی و محرومان تاکید کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به‌گزارش خبرنگار مهر، امید کریمیان صبح جمعه در دیدار با کارکنان بهزیستی شهرهای سروآباد و مریوان اظهار کرد: سلامت جسم، جان و روان، زیر بنای عامل پیشرفت و تکامل جامعه است که این مهم جز از منظر کمک و یاری رساندن به مددجویان نیازمند و رسیدگی به امور معلولان، آسیب دیدگان اجتماعی و محرومین میسر نخواهد بود.

وی پس از شنیدن مشکلات و مسائل بهزیستی پیشنهاد داد نامه‌ای با امضای تمامی همکاران اداره برای پیگیری مطالبات مطرح شده تهیه شود تا مورد پیگیری قرار گیرد.

وجود ۷ هزار پرونده مستمر و غیرمستمر در بهزیستی مریوان
رئیس بهزیستی شهرستان مریوان نیز در این دیدار با ارائه گزارشی از عملکرد این اداره در سنوات گذشته و همچنین با اشاره به مجموعه مراکز و مؤسسات تحت نظارت بیان کرد: این اداره با بیش از ۷ هزار پرونده مستمر و غیر مستمر موجود در سه حوزه توانبخشی، اجتماعی و پیشگیری با هدف غایی ارائه خدمت به جامعه هدف فعالیت می‌نماید.

پروین اخدر با اشاره به مشکلات و چالش‌های پیش‌روی این اداره، توجه ویژه نماینده مجلس را در رفع این موانع خواستار شد.

در ادامه کارکنان بهزیستی ضمن ارائه مطالبات خود از نماینده منتخب شهرستان‌های مریوان و سروآباد تقاضای پیگیری مجدانه در این خصوص داشتند.