تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3723672
شناسه : 3723672
تاریخ :
اجرای پروژه های عمرانی ملایر در دستور کار اقتصاد ایران: همدان-معاون عمرانی موسسه مسکن و عمران اجتماعی بسیج از پروژه های عمرانی ملایر بازدید کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، معاون عمرانی مؤسسه مسکن و عمران اجتماعی بسیج کشور شامگاه پنجشنبه از طرح ارائه شده معدن شن و ماسه شهرستان ملایر در راستای سرمایه گذاری و مشارکت در بخش خصوصی و پروژه‌های عمرانی ذیل تفاهم‌نامه منعقد با شهرداری ملایر بازدید کرد.

مولایی در حاشیه این بازدیدها اظهار کرد: با توجه به پتانسیل، زیرساخت‌ها، توان و جایگاه شهرستان ملایر به لحاظ استراتژیکی به دنبال افزایش مشارکت و همکاری در اجرای پروژه‌ها هستیم.

مدیر مؤسسه مسکن و عمران اجتماعی بسیج استان همدان ادامه داد: با توجه به ظرفیت‌های بالقوه شهرستان ملایر می‌بایست از این توانمندی‌ها استفاده کرد بدین ترتیب، با استفاده از توانمندی مؤسسه مسکن در راستای گسترش شهرستان ملایر و اجرای پروژه‌های عمرانی ایفای نقش کنیم.

نجاتیان در خصوص تجهیزات و ماشین آلات مؤسسه مسکن نیز عنوان کرد: برای پیشبرد و تسریع در اجرای پروژه‌ها، مؤسسه مسکن توان استقرار افزایشی ماشین آلات در بازه زمانی ۲۴ ساعته شبانه‌روز را در دستور کار قرار خواهد داد.