تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : صفحات
لینک : econews.ir/5x3723667
شناسه : 3723667
تاریخ :
ارتش اسرائیل ناتوانی در رهگیری پهپاد یمنی را توجیه کرد اقتصاد ایران: ارتش رژیم صهیونیستی بعد از حمله پهپادی ارتش یمن به قلب تل‌آویو اقدام به توجیه ناتوانی ارتش این رژیم در رهگیری این پهپاد کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، ارتش رژیم صهیونیستی امروز جمعه بعد از حمله پهپادی ارتش یمن به تل‌آویو اقدام به توجیه ناتوانی ارتش این رژیم در رهگیری این پهپاد کرد.

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد نیروی هوایی این رژیم پهپادی  را که تل‌آویو را هدف قرار داد، شناسایی کرد اما به دلیل خطای انسانی نتوانست آن را رهگیری کند.

در همین حال رادیو ارتش اسرائیل هم اعلام کرد پهپادی که تل‌آویو را هدف قرار داد رصد و شناسایی شد اما در زمره اهداف متخاصم  تشخیص داده نشد و به همین خاطر رهگیری نشد.

مقامات رژیم صهیونیستی نیز به نوبه خود به حمله پهپادی ارتش یمن به قلب تل‌آویو واکنش نشان داده و از ناتوانی این رژیم در جلوگیری از حمله به تل‌آویو انتقاد کردند.

لاپید: اسرائیل قدرت بازدارندگی را از دست داده است

یائیر لاپید، رئیس مخالفان کابینه رژیم صهیونیستی نیز به نوبه خود اعلام کرد  انفجار ناشی از حمله پهپادی به اسرائیل نشان از آن است که دولت کنونی قادر به تامین امنیت شهروندان نیست.

رئیس مخالفان کابینه رژیم صهیونیستی تصریح کرد، کسی که قدرت بازدارندگی خود را در شمال و  جنوب از دست بدهد بی تردید این بازدارندگی را در قلب تل‌آویو نیز از دست خواهد داد.

انتقاد شدید بن گویر به نتانیاهو

ایتامار بن گویر وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی اعلام کرد که خطوط قرمز مورد نظر اسرائیل زیر پاگذاشته و نقض شده است و کسی که نتواند جلوی گلوله باران کریات شمونه و سدیروت را بگیرد، آخر و عاقبت در تل‌آویو هم گلوله باران خواهد شد.

لیبرمن: کسی که نتواند مانع از حملات شهرک‌ها شود باید در تل آویو غافلگیر شود

از سوی دیگر اویگدور لیبرمن نیز تصریح کرد کسانی که نتوانستند مانع از حمله به کریات شمونه  و ایلات شوند نباید از دریافت (موشک‌ها و پهپادها) در تل آویو غافلگیر  شوند.

انتهای پیام/