تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3723635
شناسه : 3723635
تاریخ :
مجلس به وزرای کارآمد و توانمند دولت چهاردهم رأی خواهد داد اقتصاد ایران: اردبیل- نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: وزرای توانمند و کارآمد پیشنهادی دولت چهاردهم در مجلس رأی می‌آورند و هیچ مشکلی در این حوزه وجود ندارد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، صدیف بدری شامگاه پنجشنبه در مراسم عزاداران حسینی در سالن ولایت اردبیل، اظهار کرد: استان اردبیل پایتخت حسینیت و مهد پرورش علما، مداحان و شعرای حسینی ارزشمندی است که در عرصه ملی و بین‌المللی چهره تابناکی دارد.

وی با کلامی از نهج‌البلاغه تصریح کرد: خدمت به مردم از سوی مسئولان رضایت و همراهی آنها را به دنبال دارد و هر کس از این مسیر خدمت دور شود، حق و حقیقت را نادیده گرفته و زمینه هلاک خود را فراهم می‌آورد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی به برگزاری باشکوه ۲ انتخابات مجلس و ریاست جمهوری در ۲ مرحله متفاوت اشاره کرد و گفت: نقش محوری مردم در مشارکت بالای انتخابات تمام معادلات بیگانگان را به هم زده و دوستداران نظام اسلامی را از این مشارکت حداکثری خشنود کرد.

بدری افزود: در انتخابات مجلس که اواخر سال گذشته و اوایل امسال در ۲ مرحله برگزار شد شاهد رقابت کاندیداها و حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی بودیم که همچنان با پشتیبانی خود نمایندگان مجلس را دلگرمی و دل قوتی خاصی دادند.

وی به مشارکت مناسب مردم در ۲ مرحله انتخابات ریاست جمهوری در یک ماه گذشته اشاره کرد و ادامه داد: این مشارکت حداکثری نیز نمود و نشانی از پشتیبانی محکم و قوی مردم از نظام است.

بدری در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: هیچ کس حق ندارد رأی مردم را به نام خود و یا حزب و گروهی تفسیر کند چرا که این رأی مردم و انتخاب رئیس جمهور توانمند نشان از آگاهی و بصیرت ملتی است که در این ۴۵ سال آبدیده شده است.

وی شخصیت رئیس جمهور منتخب را شخصیت علمی، مؤمن، متدین و سالم عنوان کرد و گفت: پزشکیان در سال‌های گذشته همکار ما در مجلس بوده و در مدت حضور در مجلس همواره سعی کرده تا برای دفاع از حق و حقوق مردم و منافع آنها ذره‌ای عقب‌نشینی نکند.

بدری اضافه کرد: ما آمادگی همکاری با دولت را داریم و قطعاً در انتخاب وزرا رئیس جمهور با وسعت نظر بیشتر عمل کرده و دست بسته وارد میدان نخواهد شد و ما نیز در مجلس برای رأی اعتماد به وزرای توانمند و کارآمد آمادگی کامل داریم.

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل بیان کرد: دولت چهاردهم باید به دور از سیاست‌زدگی تنها به حل مشکلات و معضلات اقتصادی و معیشتی مردم کمر همت ببندد و به استان‌های کمتر توسعه یافته نظیر اردبیل توجهی جدی داشته باشد.

وی در ادامه یادآور شد: رئیس جمهور منتخب قطعاً بدون رو در واستی با احزاب و گروه‌های سیاسی سعی خواهد کرد تا به نفع مردم تصمیم‌گیری کرده و از ظرفیت‌های علمی و کارشناسی بهره گرفته تا بهترین و زبده‌ترین افراد در دولت چهاردهم به مسند قدرت نشسته و در حرکت رو به جلو مردم کشورمان را کمک و یاری کنند.

در این مراسم محمدباقر تمدن از مداحان با سابقه اردبیل به همراه چند تن از شعرا و مداحان در عزای حسینی مرثیه خوانده و شرکت‌کنندگان نیز در حالی که در حزن و اندوه بودند، یاد شهدای نینوا و حضرت زینب (س) را گرامی داشتند.