تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3723627
شناسه : 3723627
تاریخ :
همه مدیران استان ایلام برای خدمات رسانی در اربعین پای کار باشند اقتصاد ایران: ایلام-استاندار ایلام گفت: همه مدیران استان ایلام برای خدمات رسانی در اربعین پای کار باشند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام در نشست ستاد اربعین استان ایلام، اظهار داشت: با توجه به گرمای شدید امسال، از امروز هر کس وظیفه خود را به درستی انجام دهد تا خدمات‌دهی به زوار در بالاترین حد باشد.

وی افزود: این کمیته‌ها باید از روز شنبه در محل کار حضور یابند و بیشترین فعالیت را داشته باشند تا مشکلی در خدمات‌دهی به زوار نداشته باشیم.

استاندار ایلام یادآورشد: امسال هر شهرستان یک ستاد معین اربعین دارد و تمامی مدیران کل، در ستاد اربعین مستقر خواهند شد و یاری‌گر فرماندار در خدمات‌دهی به زوار خواهند بود.

ربیس ستاد اربعین استان با تاکید بر این‌که اینکه میانگین کلی نمره مدیران استان خوب بود، گفت. فرماندهی میدان اربعین، واحد است و به دلیل این‌که امورات بسیار زیاد است باید تصمیم‌گیری‌ها هم واحد باشد.

وی اضافه کرد: سامانه جامع مدیریت راهپیمایی پارکینگ برای «شفاف‌سازی هزینه پارکینگ» و «مدیریت هوشمند» یک الگوی مناسب برای استان‌های زائرپذیر خواهد بود و در صورت راه‌اندازی این سامانه هیچ‌گونه وجهی از هیچ راننده‌ای دریافت نمی‌شود. شنبه ۶ مردادماه این سامانه به‌صورت آزمایشی وارد مدار می‌شود.

استاندار ایلام بیان داشت: علاوه بر سامانه جامع مدیریت پارکینگ، نرم‌افزار اجرایی سامانه جامع مدیریت مواکب، نرم افزار اجرایی سامانه جامع مدیریت مواکب، مدیریت انبار و مانیتورینگ زنده از جمله نرم‌افزارهای بسیار خوب در اربعین است.