تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3723590
شناسه : 3723590
تاریخ :
بحران جدید مراسم افتتاحیه المپیک ۲۰۲۴ اقتصاد ایران: مراسم افتتاحیه المپیک تابستانی ۲۰۲۴ در پاریس با بحران جدیدی مواجه شده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کمیته برگزاری المپیک پاریس از نمایندگان اتحادیه هنرمندان در مورد اعتصاب شرکت‌کنندگان مراسم افتتاحیه این بازی‌ها اطلاعیه دریافت کرده است.

این بحران در اتحادیه هنرمندان نمایشی فرانسه بر سر پرداخت دستمزد هنرمندان به راه افتاد. بنا بر گزارش‌ها، این اعتصاب نه تنها مراسم افتتاحیه المپیک پاریس را به خطر می‌اندازد، بلکه تمرین افتتاحیه بازی‌های پارالمپیک نیز با خطر بزرگی مواجه شده است.

در بیانیه اتحادیه هنرمندان نمایشی فرانسه آمده است: «تمرینات برای مراسم‌ها در حال حاضر در حال انجام است و ما متأسفیم اعلام کنیم که اخطاریه اعتصاب برای نمایش در مراسم افتتاحیه المپیک پاریس و همچنین تمرین‌های بعدی برای افتتاحیه پارالمپیک صادر خواهد شد. اگرچه شعار: «با هم به دستاوردهای بیشتری دست می‌یابیم» امروز در خیابان‌های پاریس وجود دارد، اما خاطرنشان می‌کنیم که شرایط کاری ما با هم برای بهتر شدن مورد بحث قرار نگرفت. همچنین اقدامات مشکوک، نابرابری‌های فاحش در برخورد و فقدان گفت‌و‌گوی اجتماعی را در طول آماده‌سازی مراسم برجسته کردیم.»

در مراسم افتتاحیه المپیک پاریس بیش از 3400 نفر در امتداد رودخانه سن باید به اجرای کارهای نمایشی بپردازند.

المپیک پاریس در روزهای 5 تا 21 مرداد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/