تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : صفحات
لینک : econews.ir/5x3723546
شناسه : 3723546
تاریخ :
روز ۲۸۷ طوفان‌الاقصی| تل آویو هدف حمله پهپادی قرار گرفت اقتصاد ایران: ۲۸۷ روز از جنگ در غزه می‌گذرد و در این میان نه تنها اشغالگران هنوز به هیچ از اهداف خود نرسیده‌اند، بلکه همچنان شاهد شگفتانه‌های مقاومت هستند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، با گذشت 287 روز از جنگ در غزه، بمباران هوایی و حملات توپخانه‌ای ارتش اشغالگر علیه زنان و کودکان بی دفاع غزه همچنان ادامه دارد و در مقابل نیز به قول سید عبدالملک الحوثی، رزمندگان فلسطینی با مقاومت و ایستادگی خود، موجب حیرت و شگفتی رژیم تل آویو و دولت آمریکا شده‌اند.

در این راستا ارتش صهیونیستی در ادامه اعلام قطره‌چکانی آمار تلفات خود از زخمی شدن 32 نظامی اشغالگر در 24 ساعت گذشته در غزه خبر داد، یک نظامی این رژیم نیز شب گذشته در غزه به هلاکت رسید؛ اما شگفتانه مقاومت حمله پهپادی به ساختمانی در تل آویو بود که بامداد امروز رخ داد و موجی از وحشت را در میان صهیونیست‌ها برانگیخت.

مهمترین تحولات روز 287 عملیات طوفان الاقصی را در ادامه دنبال کنید:

**********************************************************

 

05:50-ارتش یمن: تل آویو را هدف قرار دادیم

یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن در خصوص بیانیه‌ای که تا ساعاتی دیگر منتشر خواهد شد، گفت که این بیانیه در خصوص جزئیات حمله به تل آویو است.

04:10- انفجار شدید در تل آویو

سانه‌های اسرائیلی بامداد امروز از یک حمله پهپادی به تل آویو خبر دادند، به گفته این رسانه‌ها، این پهپاد به ساختمانی در خیابان «بن یهودا» اصابت کرده است، پیش از این حمله پهپادی هیچ آژیر هشداری به صدا در نیامده بود.

منابع اسرائیلی همچنین گزارش دادند که ساختمان مورد هدف قرار گرفته، فاصله اندکی با یکی از ساختمان‌های سفارت آمریکا دارد و اینکه طبق آخرین گزارش‌ها تاکنون یک صهیونیست کشته و 8 تن دیگر زخمی شده‌اند.

02:20 -5 شهید و 15 زخمی در بمباران خانه‌ای در غزه

در پی بمباران یک خانه مسکونی در اردوگاه النصیرات در مرکز 5 غیرنظامی از جمله دو کودک شهید و 15 تن دیگر زخمی شدند.

00:15- رئیس شورای اجرایی حزب‌الله: جنگ با اسرائیل هیچ خط قرمز و محدودیتی نخواهد داشت

سید هاشم صفی الدین، رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان در سخنانی گفت: هر میزان که بنیامین نتانیاهو به جنگ با لبنان اصرار ورزد، همان مقدار در پایان عمر اسرائیل تسریع خواهد شد.

او تأکید کرد که لبنان در جنگ با اسرائیل هیچ خط قرمز و محدودیتی نخواهد داشت.

در حال تکمیل...