تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3723488
شناسه : 3723488
تاریخ :
مدیون پرسپولیس هستم/ از استقلال و هوادارانش عذرخواهی می کنم اقتصاد ایران: مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس پس از عقد قرارداد گفت: احساس می کردم مدیون هستم که برگشتم.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، علی علیپور پس از عقد قرارداد به مدت دو فصل با پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت: خدا را شکر بعد از چهارسال توانستم به پرسپولیس که خانه خودم است برگردم. امیدوارم در فصل پیش رو در کنار هواداران بتوانیم تیم خیلی خوب و قوی داشته باشیم.

او ادامه داد: با تمام تمرکز و آرامش به پرسپولیس برگشتم. مصمم هستم بتوانم در کار فنی کنار بازیکنان قوی باشم و بتوانیم هواداران را خوشحال کنیم.

علیپور در خصوص جلسه با گاریدو تاکید کرد: بنابر احترام و ادب باید رقم می‌خورد. طبیعی است باید صحبت می‌کردیم. خودم دوست داشتم با آنها صحبت کنم. سرمربی جایگاه ویژه ای در تیم دارد.

وی درباره جدایی بعضی از بازیکنان اصل: فصل گذشته یادآور شد: ما بازیکنان تیم در کنار همدیگر و اعضای کادر فنی می‌توانیم با قدرت تمرین کنیم و تلاش داشته باشیم. اگر تمام توان خود را بگذارید قطعا نتیجه با حمایت هواداران گرفته می‌شود.

علیپور درباره پیشنهاد از استقلال تصریح کرد: من اول بنابر ادب و احترام باید از مجموعه استقلال و هوادارانش عذرخواهیداشته باشیم. به هر حال فوتبال حرفه ای است و اینها رقم می‌خورد. با توجه به اینکه تمام قهرمانی‌ها و آقای گلی هایم را با پرسپولیس داشتم مدیون این تیم هستم و احساس می‌کردم دِین دارم.