تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3723479
شناسه : 3723479
تاریخ :
اقتصاد اولویت اول دولت چهاردهم باید باشد اقتصاد ایران: ارومیه-عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اقتصاد و معیشت جزو دغدغه‌های اولویت دار جامعه بشمار می‌رود گفت: اقتصاد باید اولویت اول دولت چهاردهم باید باشد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

حاکم ممکان در گفت و گو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه حوزه اقتصاد نباید محل آزمون و خطا و رزومه سازی افراد کم تجربه باشد افزود: انتظار می‌رود دولت چهاردهم در انتخاب کابینه اقتصادی خود به تجربه، کارآمدی و سوابق افراد نگاه ویژه ای داشته باشد.

وی افزود: وضعیت اقتصادی مردم دیگر فرصتی برای تکرار جراحی‌های بی پشتوانه باقی نگذاشته و ضروری است تا دولت دقت نظر جدی نسبت به اقتصاد داشته باشد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برای برون رفت از اقتصاد پیوند خورده با نفت، می‌بایست بیش از پیش بر روی صادرات غیرنفتی و رفع تحریم‌ها تمرکز کرد.

ممکان با بیان اینکه اقتصاد محل وعده‌های رنگارنگ نیست افزود: مردم ثمره برنامه‌ها و اقدامات اقتصادی را بر سر سفره‌های خود لمس می‌کنند و وعده‌های رنگارنگ دیگر برای مردم آب و نان نمی‌شود.

وی خاطرنشان کرد: آرامش و ثبات در بازار، رونق تولید، توسعه صادرات، رفع گره‌های بانکی و توجه به اقتصاد دانش بنیان راهکارهایی است که می‌بایست برای برون رفت از شرایط کنونی عملیاتی کرد.