تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : راهنمای خرید
لینک : econews.ir/5x3723427
شناسه : 3723427
تاریخ :
هدفون ۵۰۰دلاری بی‌سیم دایسون به ۲هزار روش مختلف شخصی‌سازی می‌شود اقتصاد ایران: برند دایسون هدفون رده‌بالای جدیدی رونمایی کرده است که به ۲هزار روش مختلف می‌توان آن را شخصی‌سازی کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

برند دایسون که بیشتر به‌خاطر تولید سشوارهای پیشرفته شناخته می‌شود، دومین هدفون خود را با نام OnTrac رونمایی کرد. این هدفون به‌شدت روی شخصی‌سازی تمرکز دارد و قابلیت‌های رده‌بالایی ارائه می‌دهد تا به رقیب مستقیم محصولاتی مثل ایرپاد مکس تبدیل شود.

بر اساس بیانیه‌ی مطبوعاتی دایسون، هدفون جدید این شرکت تفاوت‌های چشمگیری با هدفون دایسون زون (Dyson Zone) دارد که ترکیبی از هدفون نویز کنسلینگ و ماسک تصفیه‌کننده‌ی هوا بود.

زن سیاه پوست با هدفون دایسون آن ترک OnTrac
Dyson

هدفون جدید دایسون که با قیمت ۴۹۹٫۹۹ دلار عرضه می‌شود، طراحی ماژولار دارد و می‌توان بالشتک‌های گوش و محفظه‌ی خارجی آن را تعویض کرد. دایسون می‌گوید که امکان شخصی‌سازی هدفون آن‌ترک به ۲هزار روش مختلف وجود دارد.

یکی از ویژگی‌های قابل توجه هدفون جدید دایسون، سیستم حذف نویز فعال (ANC) است. دایسون سراغ استفاده از سیستم هشت میکروفونه رفته است که در هر ثانیه، صدای خارجی را ۳۸۴٬۰۰۰ بار نمونه‌برداری می‌کند تا نویز کنسلینگ سطح بالایی ارائه شود.

هدفون دایسون آن ترک OnTrac نمای کناری
Dyson

سیستم نویز کنسلینگ دایسون آن‌ترک با سیستم نویز کنسلینگ ایرپاد مکس اپل قابل قیاس است (هدفون اپل نیز به چندین میکروفون مجهز است). سیستم نویز کنسلینگ هدفون دایسون، تا ۴۰ دسی‌بل صدا را مسدود می‌کند تا تجربه‌ی شنیداری در محیط‌های شلوغ بهبود یابد.

هدفون آن‌ترک با یک‌بار شارژ تا ۵۵ ساعت موسیقی پخش می‌کند، آن هم در حالتی که نویز کنسلینگ فعال باشد. ایرپاد مکس به‌عنوان یکی از رقبای اصلی آن‌ترک، ۲۰ ساعت شارژدهی دارد.

دایسون می‌گوید شارژدهی چشمگیر آن‌ترک نتیجه‌ی استفاده از دو باتری لیتیوم-یونی پرظرفیت در بخش هدبند است. شارژ آن‌ترک ازطریق درگاه USB-C انجام می‌شود؛ ۱۰ دقیقه شارژ، ۲٫۵ ساعت پخش موسیقی را ممکن می‌کند.

مدل نارنجی هدفون دایسون آن ترک OnTrac
Dyson

هدفون آن‌ترک به درایور ۴۰ میلی‌متری با توانایی تولید فرکانس ۶ هرتز تا ۲۱ کیلوهرتز مجهز است. این گستره‌ی وسیع باعث می‌شود که هدفون جدید دایسون بیس عمیق داشته باشد و صداهای زیر را شفاف پخش کند. نحوه‌ی جای‌گیری درایورها به‌گونه‌ای است که روی بهبود کیفیت صدا تأثیر می‌گذارد.

مقاله‌های مرتبط
  • بهترین هندزفری‌ها و ایربادهای بی‌سیم در بازار ایران [تیر ۱۴۰۳]
  • بهترین هدفون های ورزشی و مناسب برای باشگاه [اسفند ۱۴۰۲]

هدفون آن‌ترک به سیستمی منحصربه‌فرد برای کنترل پخش محتوای صوتی ازطریق جوی‌استیک و فعال‌سازی نویز کنسلینگ ازطریق لمس مجهز است. اپلیکیشن MyDyson به کاربران امکان می‌دهد که تنظیمات EQ را تغییر دهند.

هدفون دایسون آن ترک OnTrac در رنگ‌های مختلف
Dyson

هدفون جدید دایسون در چهار مدل عرضه می‌شود اما می‌توان بخش‌های مختلف آن را با رنگ‌های مختلف شخصی‌سازی کرد. عرضه‌ی این هدفون از دو هفته‌ی دیگر شروع خواهد شد.