تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3723412
شناسه : 3723412
تاریخ :
تکمیل پروژه‌های نیمه تمام دیواندره نیازمند۹,۸۴۰میلیاردریال اعتبار اقتصاد ایران: دیواندره_فرماندار دیواندره گفت: برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام شهرستان، نیازمند ۹,۸۴۰ میلیارد ریال اعتبار هستیم که در سال ۱۴۰۳، ۱,۸۴۰ میلیارد ریال اعتبار برای شهرستان در نظر گرفته شده است

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، جواد حسینی عصر پنج‌شنبه در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان دیواندره که به منظور بررسی تخصیص اعتبارات و عملکرد یک‌ساله ادارات شهرستان در سالن جلسات فرمانداری این شهر برگزار شد، به اهمیت تکمیل پروژه‌های عمرانی، بهداشتی و آموزشی شهرستان تأکید و اظهار کرد: تکمیل و بهره‌برداری از پروژه‌های نیمه‌تمام، از اولویت‌های اصلی فرمانداری است.

وی افزود: تمامی دستگاه‌های اجرایی باید نهایت تلاش خود را برای به نتیجه رساندن این پروژه‌ها به کار گیرند.

نیازتکمیل پروژه‌های نیمه تمام دیواندره به۹,۸۴۰ میلیاردریال اعتبار

حسینی یادآور شد: در سال ۱۴۰۲، ۶۱ درصد از اعتبارات تخصیص داده شده به شهرستان، معادل ۹۰۵ میلیارد ریال، دریافت شده است.

فرماندار دیواندره افزود: برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام شهرستان، نیازمند ۹,۸۴۰ میلیارد ریال اعتبار هستیم که در سال ۱۴۰۳، ۱,۸۴۰ میلیارد ریال اعتبار برای شهرستان در نظر گرفته شده است.

حسینی افزود: امیدواریم که همچون سال گذشته، درصد بیشتری از این اعتبارات تخصیص یابد تا پروژه‌های مهم شهرستان به بهره‌برداری برسند.

نیازتکمیل پروژه‌های نیمه تمام دیواندره به۹,۸۴۰ میلیاردریال اعتبار

فرماندار در پایان از تلاش‌ها و زحمات تمامی مدیران و کارکنان ادارات تقدیر و تشکر کرد و بر لزوم همکاری و هماهنگی بیشتر بین دستگاه‌های اجرایی شهرستان برای رسیدن به اهداف توسعه‌ای تأکید کرد.

در ادامه جلسه، رؤسای ادارات مختلف شهرستان گزارشی از عملکرد یک‌ساله خود ارائه دادند.