تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : راهنمای خرید
لینک : econews.ir/5x3723243
شناسه : 3723243
تاریخ :
گویا اپل فعلا برنامه‌ای برای کاهش ابعاد بُرد و صرفه‌جویی در فضای داخل آیفون‌ها ندارد اقتصاد ایران: به‌نظر می‌رسد که اپل فعلاً برنامه‌ای برای کاهش ضخامت برد گوشی‌های آیفون ندارد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

مینگ‌چی کو، تحلیلگر نام‌آشنای محصولات اپل، با انتشار پستی در ایکس اعلام کرد که اپل دیگر برنامه‌ای برای استفاده از مس پوشیده‌شده با رزین (Resin-coated Copper) در بُرد آیفون ۱۷ ندارد.

مس پوشیده‌شده با رزین، یک لایه‌ی نازک از فویل مسی است که با رزینی مانند اپوکسی پوشیده شده. استفاده از این ماده ضخامت نهایی بُرد را کاهش می‌دهد، در نتیجه فضای داخلی بیشتری برای حسگرها و سایر اجزا در گوشی آیفون‌ فراهم می‌شود.

طبق گفته‌ی کو، از آنجایی که مس پوشیده‌شده با رزین نتوانست «الزامات سخت‌گیرانه» اپل را برآورده کند، این شرکت فعلاً برنامه‌ای برای کاهش ابعاد بُرد و صرفه‌جویی در فضای داخلی آیفون‌ها ندارد.

مقاله‌های مرتبط
  • افشاگر خوش‌سابقه: آیفون ۱۷ به پردازنده ۲ نانومتری مجهز نمی‌شود
  • آیفون ۱۷ پرو مکس احتمالا اولین گوشی اپل با سه دوربین ۴۸مگاپیکسلی خواهد بود

هنوز مشخص نیست که اپل از مس پوشیده‌شده با رزین در بُرد آیفون ۱۸ استفاده خواهد کرد یا خیر، اما به نظر می‌رسد که این ماده حداقل چند سال تا استفاده در گوشی‌های آیفون‌ فاصله دارد.

طبق شایعات، حداقل یک مدل از نسل بعدی ساعت هوشمند اپل، از مس پوشیده‌شده با رزین استفاده خواهد کرد، هنوز مشخص نیست که آیا این برنامه نیز به‌تعویق افتاده است یا خیر.