تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : صفحات
لینک : econews.ir/5x3723234
شناسه : 3723234
تاریخ :
یورش وزیر فاشیست رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی اقتصاد ایران: ایتمار بن گویر، وزیر فاشیست کابینه نتانیاهو که اخیرا توطئه‌های شومی علیه مسجدالاقصی طراحی کرده، امروز با حمایت عناصر پلیس رژیم اشغالگر و به همراه شهرک‌نشینان افراطی صهیونیست، به مسجدالاقصی یورش برد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، «ایتمار بن گویر» وزیر فاشیست امنیت داخلی کابینه رژیم صهیونیستی امروز به همراه شهرک نشینان افراطی صهیونیست به مسجد الاقصی یورش برد.

منابع فلسطینی امروز پنجشنبه گزارش دادند که شهرک نشینان افراطی صهیونیست به رهبری بن گویر، در میان حمایت شدید پلیس اشغالگر و نیروهای موسوم به گارد مرزی این رژیم، به مسجد الاقصی یورش بردند.

بر اساس این گزارش، پلیس رژیم صهیونیستی از ورود نمازگزاران فلسطینی به مسجد الاقصی همزمان با یورش ایتمار بنگر جلوگیری کرد.

‏ ‏ایتمار بن گویر از باب المغاربه به مسجد الاقصی یورش برده و همراه تعدادی از عناصر پلیس رژیم صهیونیستی شروع به پرسه زدن در حیاط شرقی مسجد الاقصی و انجام اقدامات تحریک آمیز کرد.

این سومین یورش بن گویر به مسجد الاقصی در کمتر از یک سال گذشته محسوب می‌شود که آخرین مورد آن در 22 مه گذشته بود.

در همین زمینه و در سایه تشدید یورش‌ها و اقدامات تحریک آمیز شهرک نشینان و نظامیان صهیونیست علیه مسجدالاقصی و محدود کردن ورود نمازگزاران فلسطینی به آن، جنبش حماس فلسطین اخیرا

یک بیانیه مطبوعاتی نسبت به خطر تشدید توطئه‌ها و تجاوزات اشغالگران در قدس و مسجدالاقصی هشدار داد و تاکید کرد که تجاوز صهیونیست‌ها به مسجد الاقصی در چارچوب تلاش آنها برای یهودی سازی شهر قدس و اماکن مقدس آن به ویژه مسجد الاقصی صورت می‌گیرد.

در همین راستا شورای اوقاف و مقدسات اسلامی در قدس اشغالی نیز با صدور بیانیه‌ای نسبت به توطئه‌های «ایتمار بن گویر» وزیر فاشیست کابینه رژیم اشغالگر برای تغییر وضعیت موجود در مسجدالاقصی هشدار داد.

شورای اوقاف و مقدسات اسلامی در قدس اشغالی اعلام کرد که این شورا با دقت آنچه که اخیرا در رسانه‌ها درباره توطئه بن گویر برای تغییر وضعیت مسجدالاقصی منتشر شده است را دنبال می‌کند. این تحرکات افراطی اشغالگران، نقض آشکار و تعرض به ابتدایی ترین حقوق تاریخی و مذهبی مسلمانان در مسجدالاقصی است. ما نسبت به فراخوان‌های تحریک‌آمیز و برنامه‌های کثیف و غیرمسئولانه دشمن که ما و منطقه را به سمت تشدید تنش‌ها سوق می‌دهد، هشدار می‌دهیم.

انتهای پیام/