تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3723232
شناسه : 3723232
تاریخ :
شهریه مدارس غیر دولتی در سامانه مشارکت‌ها قابل رویت است اقتصاد ایران: سنندج_ رییس اداره مشارکت‌های مردمی آموزش و پرورش کردستان گفت: شهریه مدارس غیر دولتی که به تأیید شورای نظارت رسیده باشد در سامانه مشارکت‌ها قابل روئیت است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: شهریه مدارس غیردولتی استان که توسط مؤسس اقدام به خود ارزیابی کرده و به شهرستان / ناحیه / منطقه ارسال شده بعد از تأیید شورای نظارت و ارسال به سطح استان در سامانه مشارکت‌ها قابل رؤیت خواهد بود.

وی گفت: والدین ارجمند می‌توانند با مراجعه به آدرس https://my.mosharekatha.ir از قسمت استعلام شهریه با اسم مدرسه شهریه سال تحصیلی ۱۴۰۳٫۱۴۰۴ را مشاهده بکنند؛ و اینکه خانواده‌ها می‌توانند دریافت هزینه بیش از شهریه مصوب را از آدرس https://mosharekatha.ir/complaint ثبت و اعلام نمایند.

رئیس اداره مدارس و مراکز آموزشی غیر دولتی تاکید کرد: اولیای ارجمند حتماً پوستر شهریه سال تحصیلی جدید را از مدیر یا مؤسس مدرسه درخواست و آن را روئیت و و بعد از آن قرار داد شهریه را امضا کنند.

حسینی افزود: والدین محترم در صورت هرگونه سوال و ابهامی می‌توانند به کارشناسان مدارس و مراکز آموزشی غیر دولتی در ادارات آموزش پرورش سطح استان مراجعه فرمایند.

وی در خصوص فرایند ثبت نام مدارس هیأت امنایی گفت: ملاک اصلی ثبت نام دانش‌آموزان در محدوده جغرافیایی تعیین شده توسط آموزش وپرورش شهرستان می‌باشد؛ لذا نباید هیچ دانش آموزی در محدوده جغرافیایی از ثبت نام در این گونه مدارس منع شوند.