تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3723231
شناسه : 3723231
تاریخ :
افزایش تعداد پزشکان متخصص بیمارستان سلسله مطالبه مردم است اقتصاد ایران: خرم‌آباد - استاندار لرستان تأکید کرد: علی‌رغم امکانات ایجاد شده افزایش تعداد متخصصین بیمارستان امام خمینی (ره) سلسله یکی از مطالبات مهم است که انتظار داریم در دستور کار علوم پزشکی قرار گیرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

‌به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب شفقت امروز پنج‌شنبه در مراسم افتتاح سه طرح درمانی در بیمارستان امام خمینی (ره) سلسله، اظهار داشت: برای این سه طرح بیش از ۸۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی ادامه داد: علی‌رغم امکانات ایجاد شده افزایش تعداد متخصصین این بیمارستان یکی از مطالبات مهم است که انتظار داریم در دستور کار دانشگاه علوم پزشکی قرار گیرد.

استاندار لرستان، تصریح کرد: بخش «ام‌آرآی» افتتاح شده در این بیمارستان ظرفیت تحمل ۲۵۰ کیلوگرم را داشته و از مجهزترین دستگاه‌های روز است.

شفقت، همچنین به افزایش هفت تخت به بخش تزریقات و ۹ تخت به بخش مراقبت‌های ویژه این بیمارستان اشاره کرد و گفت: با بهره‌برداری از این افزایش امکانات، خدمات تزریقات با تعرفه دولتی و پذیرش بیماران نیازمند مراقبت‌های ویژه در سطح قابل‌قبولی برای مراجعه‌کنندگان ارائه خواهد شد.