تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : راهنمای خرید
لینک : econews.ir/5x3723220
شناسه : 3723220
تاریخ :
جنسیس می‌گوید علاقه مردم به خودروهای هیبریدی بیشتر از خودروهای برقی است اقتصاد ایران: در پی کاهش علاقه‌ی مردم به خودروهای برقی، جنسیس می‌گوید خودروهای هیبریدی بیشتری خواهد ساخت.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

جنسیس می‌گوید که روی توسعه‌ی فناوری هیبریدی کار می‌کند. برند لوکس کره‌ای پیش‌تر تمرکزش را روی تولید خودروهای برقی معطوف کرده بود؛ اما ظاهراً مشتریان خودروهای هیبریدی را از خودروهای برقی بیشتر دوست دارند.

مایک سانگ، مدیرعامل جنسیس در گفت‌وگو با Top Gear گفت: «پنج سال پیش، ما پیش‌بینی می‌کردیم که دوران خودروهای برقی بسیار زود فرا برسد و واقعاً می‌خواستیم یک رهبر در این حوزه باشیم. برقی‌سازی همچنان چشم‌انداز ماست؛ اما بازار و مشتریان اکنون بیشتر خودروهای هیبریدی می‌خواهند.»

سانگ می‌گوید که هدف تیمش این است که مدل‌های هیبریدی را «در سریع‌ترین زمان ممکن» به بازار عرضه کنند. او از اشاره به نام و تعداد مدل‌‌های هیبریدی جدید امتناع کرد؛ اما گفت که «تا حد امکان مدل‌های بیشتری» عرضه خواهند شد.

مقالات مرتبط
  • سدان برقی فوق لوکس جنسیس G80 مدل ۲۰۲۶ معرفی شد؛ باتری بزرگ‌تر و قابلیت‌های بیشتر [تماشا کنید]
  • ابرخودرو جدید جنسیس برای بازی گرن توریسمو ساخته شده است

گفته می‌شود نسل جدید سیستم هیبریدی جنسیس در خودرو هایی با موتور ۲٫۵ لیتری چهار سیلندر استفاده خواهد شد؛ اما هنوز چیزی به‌صورت قطعی مشخص نیست.

کاهش تقاضا برای خودروهای برقی در بازارهای آمریکا و اروپا، چندین خودروساز را متقاعد کرده است تا از برنامه‌های بلندپروازانه‌ی خود در زمینه‌ی برقی‌سازی تمامی مدل‌‌هایشان عقب‌نشینی کنند و بیشتر روی خودروهای هیبریدی متمرکز شوند. مدل‌‌های هیبریدی جنسیس احتمالاً در سال ۲۰۲۵ یا ۲۰۲۶ از راه خواهند رسید.