تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3723217
شناسه : 3723217
تاریخ :
احیا و راه اندازی مجدد کارخانه اسید سیتریک در کرمانشاه اقتصاد ایران: کرمانشاه- معاون هماهنگی امور اقتصادی کرمانشاه از احیا و راه اندازی کارخانه اسید سیتریک کرمانشاه در آستانه احیا و راه اندازی مجدد پس از ۱۳ سال خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

عبدالوحید محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به سرکشی از کارخانه اسید سیتریک کرمانشاه، اظهار کرد: روز گذشته طی بازدیدی به همراه مدیران دستگاه‌های ذیربط از کارخانه اسید سیتریک کرمانشاه از روند احیای این واحد بازدید کرد.

وی افزود: کارخانه اسیدسیتریک کرمانشاه واقع در شهرک صنعتی فرامان در سال ۱۳۸۶ توسط یکی از شرکت‌های فعال و هم‌چنین با سرمایه‌گذاری یکی از هلدینگ‌های سرمایه گذار در کرمانشاه راه‌اندازی شد اما پس چهار سال فعالیت متوقف شد و مشکلات متعدد باعث شده که از سال ۹۰ تا کنون راکد باشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی کرمانشاه با تاکید بر همت دولت سیزدهم بر احیا کارخانه اسیدسیتریک، تصریح کرد: بر همین اصل و همت بکار گرفته شده پس از گذشت ۱۱ سال از رکود در دولت سیزدهم احیای این واحد در دستور کار قرار گرفت و اکنون فاصله کوتاهی تا راه اندازی این واحد وجود دارد.

محمدی خاطر نشان کرد: در زمستان سال ۱۴۰۱ با حضور وزیر کار در کرمانشاه و بازدید از این کارخانه روند احیای این واحد کلید خورد و با پیگیری‌های استاندار کرمانشاه پس از ۱۸ ماه عمده مشکلات این واحد برطرف شده و بزودی وارد چرخه تولید می‌شود.