تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3723209
شناسه : 3723209
تاریخ :
اسناد راهبردی توسعه گردشگری شهرستان‌های فارس آماده اجرا است اقتصاد ایران: شیراز - معاون هماهنگی امور گردشگری و زیارت استانداری فارس گفت: با هدف ارتقای جایگاه گردشگری و زیارت استان، اسناد راهبردی توسعه گردشگری ۳۷ شهرستان فارس تدوین شده و آماده اجرا است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد فرخ‌زاده گفت: مبنای تدوین این سند اجرایی، طرح جامع گردشگری تهیه شده استان توسط دانشگاه شیراز، بازدیدهای میدانی از ظرفیت‌های شاخص در شهرستان‌ها و طرح‌های نیمه تمام و نظرات فعالان و صاحب نظران حوزه گردشگری و زیارت است.

وی افزود: معرفی تاریخ، فرهنگ و هویت ایرانی اسلامی به مردم و طراحی و اجرای اسناد راهبردی توسعه گردشگری شهرستان‌ها یکی از مهمترین راه‌های صحیح هزینه کرد بودجه‌ها و فرصت بزرگی برای ایجاد ظرفیت‌های شغلی و تقویت زیر ساخت‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی برای کلان شهر شیراز و شهرهای استان فارس ایجاد خواهد بود.

فرخ‌زاده با قدردانی از همکاری‌های صورت گرفته در تدوین اسناد راهبردی توسعه گردشگری شهرستان‌های فارس، افزود: امیدواریم متولیان امر از فرمانداران شهرستان‌ها تا میراث فرهنگی و اوقاف استان با اجرایی کردن سریع این اسناد، گام مؤثری در رشد گردشگری استان بردارند.