تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3723189
شناسه : 3723189
تاریخ :
نامگذاری رینگ ۹۰ متری رشت به نام شهید رییسی اقتصاد ایران: رشت _ رییس شورای اسلامی شهر رشت از نامگذاری رینگ ۹۰ متری این شهر به نام شهید آیت الله رئیسی خبر داد و گفت: پروژه شهید سلیمانی (ژ ۵) پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی دارد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسین واثق کارگرنیا ظهر پنجشنبه در بازدید اصحاب رسانه و خبرنگاران از پروژه‌های عمرانی در حال اجرای شهرداری رشت اظهار کرد: پروژه شهید سلیمانی (ژ ۵) یکی از ابرپروژه های مدیریت شهری رشت است که به طول ۴۲۰۰ متر در سه بخش اجرا می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت از پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی پروژه شهید سلیمانی (ژ ۵) این شهر خبر داد و اضافه کرد: برای اجرای این طرح بزرگ عمرانی شهری رشت ۱۳۰ میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده است.

واثق کارگرنیا با اشاره به اینکه اجرای پروژه ژ ۵ چندین دوره بلاتکلیف رها شده بود، گفت: برخی مشکلات بین دستگاهی، اجرای پروژه شهید سلیمانی (ژ ۵) را به تأخیر انداخت که با حضور مدیریت شهری و تعاملی که با آب منطقه‌ای گیلان صورت گرفت این پروژه هم در مسیر اجرا قرار گرفت.

به گفته وی شهرداری رشت برای تملک اراضی پروژه شهید سلیمانی هزینه‌ای نپرداخته و این مهم در نوع خود در تاریخ مدیریت شهری کم نظیر است.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت از نامگذاری رینگ ۹۰ متری این شهر به نام شهید آیت الله رئیسی خبر داد و اضافه کرد: نامگذاری این پروژه به نام شهید آیت الله رئیسی در کمیسیون فرهنگی شورای ششم تصویب شد.

کارگرنیا از به زمین نشستن کلنگ آغاز پروژه شهید رئیسی رشت (رینگ ۹۰ متری) در سال جاری خبر داد و بیان کرد: اجرای رینگ ۹۰ متری بخش عمده‌ای از مشکلات و گره‌های ترافیکی رشت را برطرف می‌کند.