تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3723144
شناسه : 3723144
تاریخ :
سواحل استان بوشهر متلاطم است اقتصاد ایران: بوشهر- کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: بر اساس نقشه های هواشناسی با تداوم وزش بادهای شمالی تا اوایل امشب سواحل استان متلاطم خواهد بود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

طلیعه محمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بررسی نقشه‌های پیش‌بینی هواشناسی نشان می‌دهد با تداوم وزش بادهای شمالی تا اوایل امشب سواحل استان متلاطم خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر افزود: طی روزهای جمعه و شنبه جوی نسبتاً آرام در سطح استان بوشهر و روی دریا حاکم است و غبار محلی و شرجی هوا از پدیده‌های مورد انتظار در این روزها است.

وی گفت: طی روزهای یکشنبه و دوشنبه نیز مجدداً با وزش بادهای شمالی، تلاطم سواحل استان و افزایش نسبی دمای هوا پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر یادآور شد: آسمان استان بوشهر غالباً صاف همراه با غبار محلی، گاهی وزش باد و طی صبحگاه در برخی نقاط مه رقیق صبحگاهی خواهد بود.

محمدی تصریح کرد: جهت وزش باد غالباً شمال غربی تا غربی با سرعت ۱۰ تا ۳۲ و در طول روز تا ۴۲ کیلومتر در ساعت، از فردا ۸ تا ۲۸ گاهی تا ۳۶ کیلومتر در ساعت پیش بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر یادآور شد: ارتفاع موج دریا ۶۰ تا ۱۲۰ و در ساعاتی از ظهر تا ۱۵۰ سانتیمتر، از فردا ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر خواهد بود.