تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : راهنمای خرید
لینک : econews.ir/5x3723135
شناسه : 3723135
تاریخ :
کادیلاک شاسی‌بلند غول‌پیکر Escalade 2025 را معرفی کرد؛ قدرتمند، لوکس و حیرت‌انگیز اقتصاد ایران: کادیلاک شاسی‌بلند پرچمدار و لوکس Escalade را برای سال ۲۰۲۵ با ظاهر جدید و فناوری‌‌های پیشرفته به‌روزرسانی کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

کادیلاک نسخه‌ی فیس‌لیفت SUV لوکس Escalade را با ظاهری برگرفته از همتای برقی خود رونمایی کرد.

جلوپنجره و چراغ‌های جلو Escalade جدید از کراس‌اور و سدان لیریک و سلستیک الهام گرفته‌اند. لوگو کادیلاک در وسط جلوپنجره قرار دارد که به چراغ مجهز شده است. در تیپ‌های Premium Luxury و V و Platinum، اطراف جلوپنجره با نوار باریک LED روشن می‌شود.

نمای سه‌چهارم عقب خودرو کادیلاک Escalade V 2025
Cadillac
نمای سه‌چهارم عقب خودرو کادیلاک Escalade 2025
نمای جلو خودرو کادیلاک Escalade 2025
نمای سه‌چهارم جلو خودرو کادیلاک Escalade 2025

براساس بیانیه‌ی رسمی کادیلاک، فضای داخل کابین Escalade بازطراحی شده و حالا ظاهری شبیه‌به مدل برقی پیدا کرده است. بدین ترتیب شاهد نمایشگر عظیم ۵۵ اینچی هستیم که در سرتاسر داشبورد کشیده شده و شامل نمایشگر ۳۵ اینچی مخصوص راننده و نمایشگر ۲۰ اینچی برای سرنشین جلو می‌شود.

استفاده از نمایشگرهای بزرگ‌تر به یک ترند در صنعت خودرو تبدیل شده و کادیلاک یکی از خودروسازانی محسوب می‌شود که از نمایشگرهای بسیار بزرگی در خودروهای لوکسش استفاده می‌کند. مدل قبلی شاسی‌بلند پرچمدار کادیلاک نمایشگر ۳۸ اینچی داشت.

نمای داخل کابین خودرو کادیلاک Escalade 2025
Cadillac

نمایشگر مخصوص سرنشین جلو می‌تواند از پخش آنلاین ویدیو پشتیبانی کند؛ محتوای نمایشگر مخصوص سرنشین از دید راننده مخفی است تا از حواس‌پرتی حین رانندگی جلوگیری شود. سرنشین جلو می‌تواند محتوای درحال پخش را به‌کمک هدفون‌ بلوتوثی یا اسپیکرهای داخلی خودرو تماشا کند.

سرنشینان ردیف دوم خودرو جدید کادیلاک از دو نمایشگر ۱۲٫۶ اینچی بهره‌مند می‌شوند. برای کنترل سیستم تهویه نیز نمایشگر جداگانه‌ای در نظر گرفته شده است.

لوگو کادیلاک روی جلوپنجره خودرو
Cadillac

سیستم اطلاعات‌سرگرمی خودرو، سیستم‌عامل اندروید را اجرا و از اپلیکیشن‌هایی نظیر گوگل مپس و گوگل اسیستنت پشتیبانی می‌کند. برخلاف مدل برقی Escalade IQ، مدل بنزینی از اپل کار پلی و اندروید اتو پشتیبانی می‌کند.

کادیلاک مشخصات موتور خودرو را اعلام نکرده است؛ اما احتمالا همان موتور ۶٫۲ لیتری V8 در دل Escalade جدید غرش می‌کند که در قوی‌ترین تیپ می‌تواند ۶۸۲ اسب بخار قدرت تولید کند.

مقالات مرتبط
  • کادیلاک تیزری از سدان خیره‌کننده Celestiq منتشر کرد؛ «یک سفر سفارشی» [تماشا کنید]
  • ۲ خودرو ویژه کادیلاک به مناسبت مسابقات ۲۴ ساعته لمانز به‌نمایش درآمدند

سیستم اطلاعات‌سرگرمی خودرو از چندین دستیار صوتی پشتیبانی می‌کند. گوگل اسیستنت به‌صورت پیش‌فرض در دسترس است؛ اما مالکان می‌توانند از دستیار آمازون الکسا نیز استفاده کنند.

از دیگر ویژگی های جدید Escalade می‌توان به درهای برقی اشاره کرد. هنگامی که راننده با سوییچ در جیب نزدیک خودرو می‌شود، درِ سمت راننده به طور خودکار باز می‌شود. هر چهار در با لمس دستگیره در یا با یک کلیک از داخل خودرو باز می‌شوند. درها دارای حسگر مخصوص برای جلوگیری از برخورد به موانع اطراف هستند. پس از ورود به خودرو با فشار دادن پدال ترمز درها بسته می‌شوند. درِ برقی به‌صورت استاندارد در تیپ‌های V و پلاتینیوم دردسترس است.

کادیلاک در زمان نگارش این مقاله قیمت خودرو Escalade 2025 را اعلام نکرده است.