تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3723101
شناسه : 3723101
تاریخ :
برگزاری مسابقه کتابخوانی در آذربایجان شرقی با محوریت مساجد اقتصاد ایران: تبریز-مسجد بقیه الله کوی شهید تجلایی تبریز با برگزاری مسابقه کتابخوانی در مساجد و حسینیه های منتخب شهرستان های آذربایجان شرقی در مسیر ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی قدم بر می دارد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سال گذشته بود که مسابقه کتابخوانی با موضوع پوشش و حجاب در یکی از مساجد تبریز برگزار شد و به واسطه ویژگی جالب برگزاری رویدادی فرهنگی با محوریت مسجد و کتاب مورد توجه رسانه‌ها و اقشار مختلفی از مردم تبریز قرار گرفت.

ایدۀ اجرای این مسابقه توسط حجت‌الاسلام ظهرابی امام جماعت مسجد بقیه الله کوی شهید تجلایی تبریز مطرح و پس از آن از کتاب «ترگل» سؤالاتی طرح و اقدام به ثبت نام شد و در نهایت ۱۶۰۰ دختر و بانو در این مسابقه شرکت کردند.

با توجه به موفقیت این حرکت فرهنگی، برگزار کنندگان این رویداد تصمیم به تکرار این ایده خوب گرفته‌اند و بر همین اساس امسال دومین مسابقه کتابخوانی مسجد بقیه الله تبریز ویژه خواهران و با محوریت کتاب «ستاره ها چیدنی نیستند» برگزار می‌شود و علاقمندان می‌توانند برای ثبت نام در این مسابقه عدد ۱ را به شماره ۰۹۱۴۷۳۵۶۵۱۳ ارسال کنند.

مهلت ثبت نام در این مسابقه کتابخوانی ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ اعلام شده و آزمون این مسابقه ۲۶ شهریور به صورت همزمان در مساجد و حسینیه‌های منتخب شهرستان‌های تبریز، سهند، مرند و اهر برگزار خواهد شد.

گفتنی است ۷ میلیون تومان پول نقد برای نفر اول، ۵ میلیون تومان پول نقد برای نفر دوم و ۳ میلیون تومان برای نفر سوم جوایز نفرات برتر بوده و ۱۰ کارت هدیه یک میلیون تومانی، ۲۰ کارت هدیه ۵۰۰ هزار تومانی جهت خلاصه نویسی نیز بخشی از جوایز این مسابقه اعلام شده است.

علاوه بر این سه سفر زیارتی مشهد مقدس از بین کسانی که به نیمی از سوالات مسابقه پاسخ صحیح دهند، قرعه کشی خواهد شد و از بین همه شرکت کنندگان به ۱۰ نفر کارت هدیه ۵۰۰ هزار تومانی به قید قرعه اعطا خواهد شد.