تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3723070
شناسه : 3723070
تاریخ :
دروازه‌بان برزیلی به النصر پیوست/ واکنش جالب ادرسون اقتصاد ایران: باشگاه النصر عربستان به طور رسمی از خرید دروازه‌بان تیم ملی فوتبال برزیل رونمایی کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه النصر عربستان به طور رسمی اعلام کرد بنتو دروازه‌بان برزیلی را با قراردادی چهار ساله به خدمت گرفته است. این باشگاه برای عملی کردن این انتقال 18 میلیون یورو به باشگاه اتلتیکو پارانائنزه پرداخت کرد.

بنتوی 25 ساله که مورد توجه باشگاه اینتر ایتالیا هم قرار داشت، امسال به تیم ملی فوتبال برزیل دعوت شد و در کوپا آمه‌ریکا 2024 هم دروازه‌بان ذخیره سلسائو بود. او در حالی به کریستیانو رونالدو و یارانش ملحق شد که باشگاه النصر پیش از این به دنبال به خدمت گرفتن اِدرسون هموطن او از منچسترسیتی بود که این اتفاق در نهایت نیفتاد.

بنتو از سال 2013 فوتبالش را در آکادمی باشگاه اتلتیکو پارانائنزه آغاز کرد و در سال 2020 هم به تیم اصلی این باشگاه راه پیدا کرد و در این مدت در 164 بازی در درون دروازه این تیم ایستاد. او با اتلتیکو پارانائنزه قهرمان کوپا سودآمریکانا هم شده است.

در این میان؛ ادرسون دروازه‌بان برزیلی منچسترسیتی که پیش از بنتو مورد توجه النصری‌ها قرار داشت، واکنش کنایه‌آمیزی به عدم انتقالش به النصر عربستان در پی درخواست مالی هنگفت مدیران منچسترسیتی نشان داد. تیم عربستانی به دنبال جذب این دروازه‌بان برزیلی منچسترسیتی با پرداخت 30 میلیون یورو بود اما تیم لیگ برتری انگلیس برای موافقت با این انتقال خواهان دریافت 60 میلیون یورو بود.

ادرسون به دنبال اعلام انتقال بنتو به النصر در صفحه شخصی‌اش با انتشار تصویری از خود نوشت: «خورشید آمد، سلام گفت و خداحافظی کرد.»

بر اساس برخی گزارش‌ها این پیام ادرسون واکنشی اعتراضی و کنایه‌آمیز به ناکام ماندن انتقالش به النصر عربستان بود که می‌توانست در این تیم درآمد خوبی داشته باشد.

انتهای پیام/