تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : صفحات
لینک : econews.ir/5x3723067
شناسه : 3723067
تاریخ :
منابع‌عبری: تهدیدات نصرالله بی‌سابقه بود/حرف وعمل او یکی است اقتصاد ایران: رسانه‌های عبری با ابراز نگرانی درباره تهدیدات روز گذشته دبیر کل حزب‌الله اعلام کردند تهدیدات جدید نصرالله از ابتدای جنگ تاکنون بی‌سابقه بود و همه می‌دانند او هرچیزی که بگوید به آن عمل می‌کند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، رسانه‌های صهیونیستی روز گذشته از ابتدای مراسم عاشورای حسینی در بیروت و مناطق جنوبی لبنان، این مراسم را زیر نظر داشتند و منتظر سخنرانی سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله بودند.

این رسانه‌ها بلافاصله بعد از پایان سخنرانی سید حسن نصرالله که در آن صراحتاً صهیونیست‌ها را تهدید و تاکید کرده بود «اگر ارتش اشغالگر تصمیم به ورود به جنوب لبنان بگیرد هیچ تانکی برای آن باقی نخواهد ماند»، شروع به بازتاب و تحلیل این سخنان دبیر کل حزب‌الله کردند.

در همین زمینه رسانه‌های عبری زبان، تهدیدات دبیرکل حزب الله در زمینه گسترش درگیری‌ها در شمال فلسطین اشغالی را تهدیداتی نگران کننده و بی‌سابقه از 7 اکتبر 2023 تاکنون توصیف کردند.

«اوهاد خمو» خبرنگار امور عربی شبکه 12 رژیم صهیونیستی در این زمینه اعلام کرد: نصرالله هر زمان هرچه که می‌گوید، با عمل او تطابق دارد و هر تهدیدی که بکند انجام می‌دهد. ما در گذشته بارها دیده‌ایم که نصرالله هرچه گفته، به آن عمل کرده است.

وی افزود: نصرالله جبهه غزه و لبنان را به یکدیگر مرتبط کرده که البته این موضوع جدیدی نیست؛ اما در شرایطی که جنگ در غزه بخواهد ادامه پیدا کند، قطعاً مسئله بسیار نگران کننده می‌شود. نصرالله از همان لحظه اول هرگونه آسیب به غیرنظامیان را به عنوان خط قرمز در نظر گرفت، اما چنین تهدیدی در خصوص گسترش جنگ، مسئله‌ای کاملاً متفاوت است.

این خبرنگار و تحلیلگر صهیونیست افزود: نصرالله می‌داند چگونه کلمات جمله‌های خود را انتخاب کند و اینکه برای اولین بار از زمان آغاز درگیری‌ها چنین تهدیدی برای گسترش جنگ را مطرح می‌کند، تصادفی نیست.

از طرف دیگر شبکه 13 رژیم صهیونیستی گزارش داد که نصرالله علاوه بر خواندن گزارش‌ها و اخبار، همه آنچه که در رسانه‌ها و جامعه اسرائیلی گفته می‌شود را نیز به خوبی می‌دانند.

این رسانه صهیونیستی افزود: مقامات محلی در شهرک‌های شمالی می‌گویند که رئیس جبهه شمالی اسرائیل (فلسطین اشغالی)، نصرالله است و او از آخرین تحولات آگاهی کامل دارد.

رسانه‌های عبری همچنین دیروز در واکنش به برگزاری مراسم عاشورا در لبنان و سخنرانی دبیر کل حزب‌الله اعلام کردند: این حزب الله است که جدول زمانی و برنامه جنگ در مرزهای شمالی اسرائیل (فلسطین اشغالی) را کنترل می‌کند و این امر در مراسم بزرگداشت عاشورا در بیروت به وضوح مشهود است.

رسانه‌های صهیونیستی در ادامه روحیه مردم لبنان و شهرک‌نشینان اسرائیلی را با یکدیگر مقایسه و اعلام کردند: متوجه تفاوت میان ساکنان شهرک‌های شمالی اسرائیل (فلسطین اشغالی) که به دلیل ترس از آتش حزب الله از خانه‌های خود فرار کرده‌اند، با لبنانی‌هایی که در جنوب این کشور برای برگزاری مراسم عاشورا بیرون آمده‌اند، می‌شوید.

سید حسن نصرالله در سخنرانی دیروز خود که در مراسم عاشورای امام حسین (ع) انجام شد، با تاکید بر ادامه حمایت مقاومت لبنان و سایر جبهه‌های مقاومت از غزه، اظهار داشت: خطاب به دشمن صهیونیستی می‌گوییم که اگر تانک‌های شما به لبنان و جنوب آن بیایند دچار کمبود تانک نخواهید شد، زیرا اصلاً تانکی برایتان باقی نمی‌ماند.

دبیرکل حزب‌الله همچنین تاکید کرد: تا زمانی که دشمن اشغالگر به هدف قرار دادن غیرنظامیان ادامه دهد، مقاومت هم به شلیک موشک‌ها و هدف قرار دادن شهرک‌های جدید صهیونیست‌ها ادامه خواهد داد؛ شهرک‌هایی که قبلا مورد هدف قرار نداده بود.

انتهای پیام/