تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3723059
شناسه : 3723059
تاریخ :
کاهش جمعیت کیفری اولویت دادگستری مازندران است اقتصاد ایران: میاندورود- رییس کل دادگستری مازندران کاهش جمعیت کیفری و ورود پرونده ها را از اولویت های دادگستری بیان کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس پوریانی در حاشیه دیدار مردمی در میاندورود بازدید، نظارت و بررسی وضعیت شعب و نحوه رسیدگی به پرونده‌ها را از اهداف این بازدید ذکر کرد و گفت: در بازدیدهایی که انجام می‌شود با کارکنان قضائی و اداری دیدار و گفتگو می‌کنیم و از نزدیک در جریان مشکلات و کاستی‌ها قرار گرفته و دستورات لازم در خصوص رفع آنها صادر می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان همچنین افزود: جلسات دیدار مردمی در شهرستان‌ها فرصتی ارزشمند برای برقراری ارتباط چهره به چهره و بررسی دقیق‌تر مشکلات مردم را فراهم می‌کند و درجلسه دیدار مردمی امروز در دادگستری میاندورود به درخواست ۸۶ نفر از مراجعان همچنین یک پرونده کثیر الشاکی رسیدگی و دستورات لازم صادر شد.

وی تصریح کرد: ارتباط راحت تر با مردم و همکاران و پیگیری کارها و مشکلات آنها تا حصول نتیجه از برنامه‌هایی است که به جد آنها را پیگیری می‌کنیم.

رئیس کل دادگستری استان مازندران کاهش جمعیت کیفری، جلب اعتماد عمومی، کاهش ورودی پرونده‌ها و کاهش موجودی آنها را از مهم‌ترین اولویت‌های دادگستری استان برشمرد.