تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : راهنمای خرید
لینک : econews.ir/5x3723035
شناسه : 3723035
تاریخ :
مایکروسافت اپلیکیشن Designer را برای اندروید و iOS منتشر کرد؛ خلق تصاویر و استیکرهای جذاب با هوش مصنوعی اقتصاد ایران: با اپلیکیشن مایکروسافت Designer و قابلیت‌های هوش مصنوعی آن می‌توانید بدون مهارت طراحی، تصاویر و استیکرهای خلاقانه را با روشی ساده بسازید.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

اپلیکیشن مبتنی‌بر هوش مصنوعی مایکروسافت دیزاینر (Designer)، پس‌از گذراندن دوره‌ی آزمایشی، برای iOS و اندروید منتشر شد. این ابزار به کاربران اجازه می‌دهد با استفاده از قالب‌های آماده، تصاویر، استیکر، کارت تبریک، دعوت‌نامه و موارد دیگر را به‌صورت سفارشی خلق کنند. Designer همچنین از هوش مصنوعی برای ویرایش و بازطراحی تصاویر یا ساخت کلاژ عکس بهره می‌برد.

Designer که قبلاً فقط ازطریق وب یا مرورگر مایکروسافت اج دردسترس بود، حدود یک‌سال در فاز آزمایشی قرار داشت. اکنون این اپلیکیشن به‌صورت رایگان برای دارندگان مایکروسافت اکانت و به‌عنوان اپلیکیشن مجزا برای ویندوز، iOS و اندروید دردسترس عموم قرار گرفته است.

اپلیکیشن مایکروسافت Designer
Microsoft

طبق اعلام مایکروسافت، اپلیکیشن Designer علاوه‌بر امکان ساخت تصویر با دستورات متنی، از طیف گسترده‌ای از قالب‌ها نیز بهره می‌برد که به کمک آن‌ها می‌توانید کارت تبریک، پست‌های شبکه‌های اجتماعی، آیکون، والپیپر، صفحات رنگ‌آمیزی و موارد دیگر را ایجاد کنید. این اپلیکیشن همچنین ابزاری برای ساخت آواتار در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

از دیگر ویژگی‌های مایکروسافت دیزاینر می‌توان به امکان ویرایش تصاویر با استفاده از هوش مصنوعی اشاره کرد که امکاناتی مثل بازطراحی عکس‌ها، ایجاد حاشیه‌های تزئینی و حذف پس‌زمینه را ارائه می‌دهد. ویرایش و حذف افراد یا اشیاء از تصاویر، اضافه‌کردن متن و اعمال برندینگ به تصاویر از دیگر قابلیت‌های این اپلیکیشن به‌شمار می‌روند.

ادیتور اپلیکیشن مایکروسافت Designer
Microsoft

اگرچه مایکروسافت Designer به‌صورت اپلیکیشن مستقل منتشر شده است، غول فناوری اهل ردموند قبلاً دسترسی به آن را ازطریق کوپایلت در نرم‌افزارهایی مثل ورد و پاورپوینت فراهم کرده بود. مشترکین کوپایلت پرو می‌توانند طرح‌های مورد نظرشان را مستقیماً در ورد و پاورپوینت خلق کنند. به‌زودی امکان جدیدی برای تولید بنر به این سرویس اضافه خواهد شد.

استیکر ساز هوش مصنوعی اپلیکیشن Designer مایکروسافت
Microsoft

کاربران ویندوز اینسایدر از امروز می‌توانند در اپلیکیشن Photos ویندوز ۱۱ به Designer دسترسی داشته باشند. این نسخه از امکاناتی مثل پاک‌کردن اشیاء، حذف پس‌زمینه، برش خودکار و اعمال فیلتر به‌صورت مستقیم بهره می‌برد. علاوه‌بر این به‌زودی شاهد ارائه‌ی قابلیت‌های مشابه در مرورگر مایکروسافت اج خواهیم بود.

مقالات مرتبط:
  • هوش مصنوعی مایکروسافت کوپایلت حالا دست‌خط بد را هم تشخیص می‌دهد
  • مایکروسافت بالاخره طراحی اپلیکیشن آب‌وهوای ویندوز ۱۱ را تغییر می‌دهد؛ البته با تبلیغات بیشتر

مایکروسافت Designer در زمان عرضه ۱۵ امتیاز رایگان روزانه که با نام Boost شناخته می‌شوند در اختیار کاربران قرار می‌دهد. می‌توانید از این امتیازها برای خلق یا ویرایش تصاویر و طرح‌های مبتنی‌بر هوش مصنوعی استفاده کنید. سامیت چاوهان، معاون ارشد گروه محصولات آفیس مایکروسافت می‌گوید: «امتیازها به‌طور خودکار هنگام خلق یا ویرایش تصاویر و طرح‌ها، هم در اپلیکیشن دیزاینر و هم در سایر برنامه‌های مایکروسافت که دیزاینر با آن‌ها ادغام شده است، مورد استفاده قرار می‌گیرند. می‌توانید با ارتقاء به اشتراک کوپایلت پرو، روزانه ۱۰۰ امتیاز برای استفاده از ابزار مذکور دریافت کنید.»