تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3723033
شناسه : 3723033
تاریخ :
برگزاری جشنواره اتفاق ۴ در زنجان اقتصاد ایران: زنجان-معاون امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان استان، از برگزاری جشنواره اتفاق ۴ در هفته مشارکت‌های اجتماعی طی سال‌جاری خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

حمیدرضا اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اینکه جشنواره اتفاق رویدادی برای تجلیل از سازمان‌های مردم‌نهاد برتر در استان زنجان و به تبع آن در سطح کشور است، گفت: این رویداد به عنوان چهارمین دوره جشنواره اتفاق به شمار رفته و سابقه برگزاری آن به سال‌های ۸۷، ۹۰ و ۹۸ برمی‌گردد.

وی با تاکید بر اینکه یکی از اهداف والای جشنواره اتفاق، شناسایی و معرفی سازمان‌های مردم‌نهاد موفق و مهم‌تر از همه دستاوردها و تجربیات این سمن‌ها است، افزود: معتقدیم با برگزاری چنین رویدادهایی قادر خواهیم بود ظرفیت‌ها و توانمندی‌هایی که سمن‌ها دارند را به دستگاه‌های دولتی و غیردولتی معرفی کنیم.

این مسؤول با یادآوری اینکه جشنواره اتفاق قرار است در دو مرحله استانی و ملی برگزاری شده و سمن‌ها دستاوردهای خود را در قالب یک نمایشگاه به منصه ظهور بگذارند، اظهار کرد: مرحله اول این جشنواره که در محدوده استانی برگزار خواهد شد، قرار است طی هفته مشارکت‌های اجتماعی یعنی ۲۰ تا ۲۷ مردادماه امسال برگزار شود.

معاون امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به اینکه مرحله ملی جشنواره اتفاق در نیمه دوم امسال برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: یکی از شاخص‌های مهم در ارزیابی عملکرد سمن‌ها مدیریت مالی، مشارکت، سازمان و مدیریت، طرح‌ها و برنامه‌ها، برگزاری کارگاه‌ها و … خواهد بود.