تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اقتصاد سلامت
لینک : econews.ir/5x3723024
شناسه : 3723024
تاریخ :
پیش‌بینی بارش‌های رگباری و تگرگ در برخی استانها طی دو روز آینده اقتصاد ایران: رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از رگبار باران در برخی استانهای کشور طی دو روز آینده خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش سلامت نیوز به نقل تاز ایسنا،صادق ضیاییان در مورد آخرین وضعیت هوای کشور گفت: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی طی دو روز آینده در شمال استان‌های آذربایجان غربی و شرقی، برخی نقاط گیلان، مازندران، اردبیل، ارتفاعات استان البرز، تهران،‌ سمنان،‌ گلستان و روزهای شنبه و یکشنبه (۳۰ و ۳۱ تیرماه) در شمال استانهای آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل و ارتفاعات استانهای سمنان و گلستان رگبار باران پیش بینی می‌شود. همچنین دوشنبه (اول مردادماه) در شمال استانهای آذربایجان شرقی و اردبیل در برخی ساعات به ویژه در بعد از ظهر و شب رگبار باران، گاهی رعد و برق، وزش باد شدید موقت، در برخی نقاط گردوخاک و در نقاط مستعد نیز تگرگ پیش بینی می شود.

ضیاییان با بیان اینکه طی سه روز آینده در شرق کشور و بخشهایی از استانهای سمنان، قم، مرکزی،‌ اصفهان،‌ تهران،‌ خوزستان و ایلام در برخی ساعات وزش باد شدید و گردوخاک و کاهش کیفیت هوا پیش بینی می شود گفت: خلیج فارس و شرق دریای عمان نیز در سه روز آینده مواج هستند.

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی در مور وضعیت هوای تهران نیز با بیان اینکه آسمان تهران در روز پنجشنبه ۲۸ تیرماه صاف تا قسمتی ابری همراه با کاهش وزش باد با کمینه ۲۶ و بیشینه ۳۸ درجه سانتی گراد پیش بینی می‌شود گفت: آسمان تهران روز جمعه ۲۹ تیر ماه صاف تا قسمتی ابری از بعد از ظهر افزایش ابر و باد در پاره‌ای نقاط بارش پراکنده گاهی وزش باد با کمینه ۲۵ و بیشینه ۳۷درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.