تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3723013
شناسه : 3723013
تاریخ :
توسعه اورژانس اجتماعی در کشور ضروری است اقتصاد ایران: فریدن – رئیس سازمان بهزیستی گفت: توسعه اورژانس اجتماعی با توجه به آسیب‌های نوپدید و موضوعات متنوع که مرتبط با حوزه اجتماعی در کشور ضروری است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

علی محمد قادری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اهداف برگزاری نشست با مددجویان بهزیستی در شهرستان فریدن اظهار کرد: فاز اول این نشست در سال گذشته برگزار شد که بیش از ۱۰۰ نقطه هدف شناسایی شد و همکاران ما در محل‌ها مستقر شدند و پاسخگوی نیازهای مردمی شدند.

وی با اشاره به حساسیت شهید رئیسی به سازمان بهزیستی افزود: در امتداد خدمات شهید رئیسی سعی بر آن داریم که مراجعه محوری از سوی مرکز بهزیستی برای مردم اتفاق بیفتد و ما برای پاسخگویی نیازهای مراجعه کننده گان حاضر شویم و نسبت به گفتمان ایجاد شده و میز خدمت دغدغه مردم شریف و جامعه هدف را مرتفع کنیم.

معاون وزیر در راستای استقرار مرکز اورژانس اجتماعی اظهار کرد: اورژانس اجتماعی دستورالعملی است که بر اساس آمایش سرزمینی و سرشماری که اتفاق افتاده است شهرهایی که بیش از ۵۰ هزار نفر جمعیت داشته باشند مشمول خدمات سطح یک تا ۳ اورژانس اجتماعی قرار می‌گیرند.

قادری افزود: با توجه به آسیب‌های نوپدید و موضوعات متنوع که مرتبط با حوزه اجتماعی است همکاران ما در سازمان بهزیستی نسبت به توسعه و گسترش این خدمت با اهمیت تلاش می‌کنند تا میزان بهره مندی شهرستان‌های که مورد نظر این سکو باشند را اجابت کنند.