تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3722948
شناسه : 3722948
تاریخ :
سارقان ۴۷ فقره سرقت در تبریز دستگیر شدند اقتصاد ایران: تبریز-فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی گفت: به دنبال دستگیری ۲ سارق اماکن خصوصی در تبریز، ۴۷ فقره سرقت به ارزش ۶۰ میلیارد ریال کشف شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی محمدی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: به دنبال بروز چند فقره سرقت اماکن خصوصی در سطح این شهرستان و با توجه به ایجاد نگرانی در بین شهروندان، موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی اظهار کرد: کارآگاهان با بررسی آثار بجا مانده از سارقان و تحلیل داده‌های موجود و به کارگیری شیوه‌های نوین کشف علمی جرایم، هویت متهم اصلی را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی گفت: پس از شناسایی مخفیگاه متهم، با اخذ مجوز از مرجع قضائی در عملیات پلیسی متهم به هویت معلوم دستگیر و برای بررسی‌های تخصصی به پلیس آگاهی استان تحویل شد.

سردار محمدی، با بیان اینکه متهم در ابتدا منکر هرگونه ارتکاب بزه بود، ادامه داد: در بررسی‌های تکمیلی مشخص شد متهم دستگیر شده دارای چند فقره سابقه کیفری مؤثر در رابطه با سرقت بوده که در بازجویی‌های فنی به ناچار لب به اعتراف گشود.