تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3722909
شناسه : 3722909
تاریخ :
فرزند پرسپولیس هستم/ به استقلال نمی رفتم چون عقلانی نبود اقتصاد ایران: فرشاد احمدزاده پس از سومین حضور در پرسپولیس گفت: خیلی خوشحالم که به خانه برگشتم.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، فرشاد احمدزاده پس از عقد قرارداد یکساله با باشگاه پرسپولیس که باعث می‌شود او برای سومین بار طعم حضور در این تیم را بچشد در جمع خبرنگاران گفت: فرشاد احمدزاده پس از عقد قرارداد یک‌ساله با پرسپولیس عنوان کرد: خیلی خوشحالم که به خانه برگشتم. همه می‌دانند، به خصوص هواداران که من فرزند این باشگاهم و خیلی خیلی خوشحالم به باشگاهی برگشتم که دوستش دارم. پرسپولیس رؤیای بچگی من بوده و همیشه دوست داشتم در پرسپولیس بازی کنم. خدا را شکر دوباره این فرصت نصیبم شد که در پرسپولیس بازی کنم.

او درباره اینکه از استقلال هم پیشنهاد داشته است، بیان کرد: اول اینکه من بچه خانواده پرسپولیس هستم. همیشه ترجیح می‌دهم در خانواده دعوا کنم و فحش بخورم تا از سوی غریبه تشویق بشنوم. پرسپولیس همیشه در قلب من است و همه این را می‌دانند. برای آمدن به پرسپولیس مثل روز اول ذوق داشتم. جا دارد از آقای نکونام خیلی تشکر کنم. زمان حضورم در فولاد شرایط خیلی سختی داشتم که شبانه روز با من صحبت و کمکم کرد. یکسری چیزها هست که از نظر عقلانی به شخصه می‌گویم درست نیست. همیشه گفتم یکسری کارها درست نیست.

احمدزاده تاکید کرد: اگر پرسپولیس پیشنهاد نمی‌داد، به سپاهان گفتم اگر پرسپولیس هم پیشنهاد ندهد و من فوتبال بازی نکنم باز هم به استقلال نمی‌روم چون از نظر اخلاقی درست نیست.

احمدزاده افزود: استقلال نامه رسمی زده بود و سال گذشته هم این اتفاق افتاده بود. باز هم می‌گویم که خدایی‌ناکرده بی‌احترامی به هواداران استقلال نشود ولی من چون بچه پرسپولیس هستم، به نظرم خودم این کار درست نیست.

احمدزاده درباره جدایی ستاره‌های پرسپولیس و حضور مربی جدید گفت: ستاره‌های پرسپولیس هواداران و تماشاگران این تیم هستند. همیشه بازیکنان و ستاره‌ها آمدند و رفتند. آنها زحمت کشیدند و باید قدردانشان بود ولی ستاره‌های اصلی ما هواداران هستند که می‌توانند هر بازیکنی را ستاره کنند. وقتی در باشگاه بزرگی مانند پرسپولیس بازی می‌کنید باید انتظارات از شما زیاد باشد. تیم پرسپولیس بزرگ است و در آسیا همه می‌دانند که چه رتبه‌هایی داشته و همیشه مدعی بوده. به نظرم باید بهترین عملکرد را در هر دقیقه و هر روز داشته باشید و همه این را می‌دانند.