تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سیاسی
لینک : econews.ir/5x3722902
شناسه : 3722902
تاریخ :
آیت الله آملی لاریجانی پیام تسلیت صادر کرد اقتصاد ایران: رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در پی درگذشت «حجت‌الاسلام سید عربعلی جباری امام جمعه شهرستان بهشهر» پیام تسلیتی صادر کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله صادق آملی لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام به مناسبت درگذشت حجت‌الاسلام جباری امام جمعه شهرستان بهشهر، پیام تسلیت صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

ضایعه درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین حاج سید عربعلی جباری امام جمعه محترم شهرستان بهشهر» موجب تأثر و تأسف اینجانب گردید.

روحانی مردمی و پر تلاش، مرحوم آقای جباری، عمر خود را صرف ترویج معارف اهل بیت علیهم السلام نمود و با حضور مؤثر در شهرها و روستاها و تبلیغ دین، خدمات فرهنگی و اجتماعی ماندگاری از خود برجای گذارد.

امید است این خدمات به همراه زندگی زاهدانه، انقلابی و سلوک اخلاقی متواضعانه در برخورد با اهالی منطقه، توشه‌ای گرانبها، برای آخرت آن عالم خدمتگزار گردد.

اینجانب درگذشت این روحانی معزز را که در مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسن علیه السلام دعوت حق را لبیک گفت، به محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) علما، فضلا، بستگان و علاقه مندان، بویژه بیت مکرم ایشان تسلیت عرض نموده و از پیشگاه ایزد منان برای آن مرحوم مغفور، علو درجات و برای عموم بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌نمایم.

صادق آملی لاریجانی

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام