تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3722862
شناسه : 3722862
تاریخ :
ترس و وحشت محافل عبری: نصرالله تهدیدهای خود را شدت بخشیده است اقتصاد ایران: رسانه‌های رژیم صهیونیستی با اشاره به سخنرانی امروز دبیرکل حزب‌الله لبنان به افزایش تهدیدهای وی نسبت به رژیم صهیونیستی اذعان کردند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، سخنرانی امروز «سیدحسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان در رسانه‌های رژیم صهیونیستی بازتاب پیدا کرد.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی با اشاره به سخنرانی امروز دبیرکل حزب‌الله لبنان اذعان کرد که نصرالله در روز جاری تهدیدهای خود نسبت به رژیم صهیونیستی را تشدید کرده است.

این شبکه تلویزیونی صهیونیستی همچنین با اشاره به اشراف دبیرکل حزب‌الله لبنان نسبت به اوضاع داخلی سرزمین‌های اشغالی بیان کرد: نصرالله همیشه از نزدیک اتفاقات داخلی «اسرائیل» را بررسی می‌کند.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی در ادامه بازتاب سخنان دبیرکل حزب‌الله لبنان تاکید کرد: نصرالله به خوبی به بحث و جدل‌های داخلی ما گوش می‌دهد.

شبکه تلویزیونی صهیونیستی «کان» نیز اعلام کرد که دبیرکل حزب‌الله لبنان در روز جاری به ارائه سخنانی درباره اوضاع داخلی سرزمین‌های اشغالی پرداخته است.

این رسانه صهیونیستی تصریح کرد: دبیرکل حزب‌الله بیان کرد که «اسرائیل» در بدترین روزهای خود به سر می‌برد. او تهدید ارتش ما را فراموش نکرد و نیروهای ما را از حمله به جنوب لبنان بر حذر داشت.