تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : راهنمای خرید
لینک : econews.ir/5x3722861
شناسه : 3722861
تاریخ :
ظاهراً استقبال کاربران آیفون از بازی رزیدنت ایول ۷ بسیار کم بوده است اقتصاد ایران: گزارشی جدید نشان می‌دهد که استقبال کاربران آیفون از بازی رزیدنت اویل ۷ بسیار اندک بوده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

اپل با معرفی حالت بازی (Game Mode) در macOS Sonoma و iOS 18 بر توانایی پردازنده‌هایش در اجرای بازی‌ها بیش‌از‌پیش تأکید کرد. اپل به‌وضوح در تلاش است تا سیستم‌‌عامل‌های خود را میزبان بازی‌های بزرگ کند.

با اینکه جدیدترین مک‌بوک‌ها و آیفون‌های اپل بازی‌های AAA را با کیفیت نسبتاً رضایت‌بخشی اجرا می‌کنند، به‌نظر می‌رسد گیمرهای حرفه‌ای علاقه‌ای به این موضوع ندارند. طبق برآوردهای Mobilegamer، کمتر از ۲٬۰۰۰ نفر کاربر iOS بازی Resident Evil 7 را از اپ استور خریده‌اند.

رزیدنت اویل ۷ دو هفته پیش برای iOS دردسترس قرار گرفت. این بازی فقط روی آیفون ۱۵ پرو و پرو مکس و نیز آیپد و مک‌های مجهز به تراشه‌های سری M اجرا می‌شود.

در گزارش Mobilegamer به‌نقل از Appmagic آمده است که بیش از ۸۳٬۰۰۰ نفر کاربر آیفون قبلاً رزیدنت اویل ۷ را از اپ استور دانلود کرده‌اند. با‌این‌حال، آمار نشان می‌دهد که تنها حدود ۲٬۰۰۰ نفر از کاربران، IAP را برای اجرای کامل بازی خریده‌اند. IAP هزینه‌ای ۲۰ دلاری است که کاربران پس از دانلود رایگان بازی باید برای دسترسی کامل به محتوای بازی پرداخت کنند.

مقالات مرتبط
  • اپل بی‌سروصدا، با برگزاری رویداد رسانه‌ای کوچکی، قابلیت‌های گیمینگ آیفون، آیپد و مک را به‌نمایش گذاشت
  • نسخه جدیدی از مجموعه‌بازی‌های محبوب رزیدنت ایول در دست ساخت است

رزیدنت اویل ۷ از زمان انتشارش در سال ۲۰۱۷ با فروش ۱۳٫۳ میلیون نسخه به دومین بازی پرفروش این سری تبدیل شد و استقبال دور از انتظار کاربران در سیستم‌‌عامل‌های اپل نشان می‌دهد که استراتژی این شرکت تاکنون جواب نداده است.

برخی معتقدند آیفون‌هایی که از رزیدنت اویل ۷ پشتیبانی می‌کنند، بسیار محدودند. همچنین، گفته می‌شود گیمرها اپ استور را به‌عنوان مرجعی معتبر برای فروش بازی‌های AAA قلمداد نمی‌کنند. ازآنجاکه بازی مذکور روی کنسول‌های بازی قیمت مشابهی دارد، گیمرها معتقدند پرداخت هزینه برای تجربه‌ی بازی روی نمایشگر کوچک موبایل منطقی نیست.